اخبار داغ

نوبخت:

روز مقاومت مردم گیلانغرب ثبت ملی می‌شود

روز مقاومت مردم گیلانغرب ثبت ملی می‌شود
محمد باقر نوبخت از تلاش ویژه دولت برای روز ملی مقاومت گیلانغرب خبر داد و گفت: برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب «دومین شهر مقاوم کشور» باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک روز خود در استان کرمانشاه برای مراسم کلنگ زنی تامین ۲ هزار خانه مسکونی اقشار محروم در روستای «گور سفید» شهرستان گیلانغرب حاضر شد.

نوبخت در دیدار با بخشی مردم منطقه، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس و در آستانه روز گیلانغرب توفیقی حاصل شد که در پاسخ به احسان مردم غیور، مقاوم، متدین، مومن و انقلابی گیلانغرب، کلنگ‌زنی تأمین ۲ هزار واحد مسکونی محرومین را در روستای گورسفید داشته باشیم و‌از مرکز فرهنگی بازدید کنیم و به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام نماییم.

وی افزود: یادمان شهدا می‌تواند آیندگان و نسل‌های جدید را با رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا نماید که همگان بدانند برای حفظ وجب به وجب خاک این سرزمین رزمندگان چگونه از جان خود گذشتند.

برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب «دومین شهر مقاوم کشور» باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه