اخبار داغ

گل‌محمدی: گلزنی در دقایق ابتدایی کارمان را راحت کرد/ گل‌هایی که زدیم روی کارهای تمرینی بود

گل‌محمدی: گلزنی در دقایق ابتدایی کارمان را راحت کرد/  گل‌هایی که زدیم روی کارهای تمرینی بود
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل الشارجه امارات گفت: خیلی به موقع گل زدیم و شروع طوفانی داشتیم و توانستیم در ابتدای بازی گل بزنیم و این کارمان را راحت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الشارجه حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: بازی خیلی مهمی بود و خداراشکر که توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم. خیلی به موقع گل زدیم و شروع طوفانی داشتیم و توانستیم در ابتدای بازی گل بزنیم و این کارمان را راحت کرد. فشار را کم نکردیم و دوست داشتیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم. ذهنیت بازیکنان برای این بازی عالی بود و انگیزه ای که نشان دادند فوق العاده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از تک تکشان تشکر می‌کنم، فشار زیادی را به خاطر نزدیکی مسابقات متحمل می‌شوند و به خاطر بعضی مصدومیت ها و یکی دو بازیکن ما هم با مصدومیت بازی کردند. یک بازیکن با پای شکسته بازی کرد و این ها قابل احترام است. به تک تکشان خسته نباشید و خدا قوت می‌گوییم، بازیکنان باعث افتخار تیم ما و هواداران هستند و از این که توانستند دل هواداران را شاد کنند، از تک تکشان تشکر می‌کنم. از هواداران تشکر می‌کنم، انرژی مثبتی که در فضای مجازی دادند خیلی به ما کمک کرد و با احساس خوب ما را به زمین فرستادند. امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم.

,

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با شناخت نقاط ضعف توانستند به حریف ضربه بزنند یا خیر، گفت: آنالیز خوبی داشتیم و جا دارد از گروه آنالیز تشکر کنیم. گل هایی که زدیم روی کارهای تمرینی بود و البته زیاد هم فرصت تمرین نداشتیم. به صورت تئوری این مسائل را گوشزد کردیم و بازیکنان با تمرکز بالا چیزهایی که گفتیم را عمل کردند. فکر کنم تمرکز بازیکنان در طول بازی دیدنی بود و می‌شد حس کرد که همگی با تمرکز و انرژی بالا بازی می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه