اخبار داغ

قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران

قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران
رییس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون کاراته ایران از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در کشورمان قدردانی نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، آنتونیو اسپیونز در پیامی از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران قدردانی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در بخشی از پیام رییس فدراسیون جهانی به سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران آمده است: از اطلاعاتی که با خرسندی و قدردانی دریافت شد بسیار سپاسگزارم، مایلم به شما به خاطر تلاشتان و موفقیتی که در برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی کسب کردید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید.
,
 
,
اولین دوره مسابقات کاتای ساحلی به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد. در این رقابتها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که ۳۰۳ نفر در بخش بانوان و ۱۵۹ نفر در بخش آقایان به رقابت پرداختند. 
,
 
,
همچنین نخستین وبینار آموزشی کومیته با حضور و تدریس چهار تن از قهرمانان کاراته جهان به نامهای ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده در طی چهار جلسه برگزار شد. 
,
 
,
در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام شد و سپس به سوالات و درخواست های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه