اخبار داغ

معاون وزیر ورزش و جوانان در ملایر:

باشگاه استقلال و پرسپولیس پاییز در فرابورس واگذار می‌شود

باشگاه استقلال و پرسپولیس پاییز در فرابورس واگذار می‌شود
جمشید تقی زاده گفت: با حمایت رئیس‌جمهور و مقدمات واگذاری استقلال و پرسپولیس کار آماده‌شده است و پاییز این دو شرکت مهم از فرابورس به مردم واگذار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جمشید تقی زاده، معاون امور حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست استادیوم ورزشی ۵ هزارنفری ملایر با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: تعداد کل اماکن و پروژه‌های ورزشی در سال ۹۲ ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان بوده است که امروز این رقم به ۶۱ اماکن ورزشی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به حمایت‌های دولت از قشر جوانان اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته ۱۱ مدیرکل با میانگین سنی ۴۱ سال انتخاب و انتصاب شدند و که این نشان از توجه به بخش جوانان را دارد.

,

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از ۵۱ سال لایحه شرح وظایف ورزش در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و به شورای نگهبان برای تائید نهایی رفته است و این هدیه بزرگی برای دولت و ورزش و جوانان بود.

,

وی با اشاره به آماده‌سازی لایحه نظام باشگاه‌داری کشور بیان کرد: به‌زودی این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه داده می‌شود تا شرایط برای خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به‌خوبی فراهم شود.

,

تقی زاده با اشاره به آخرین وضعیت برای واگذاری دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال بیان کرد: با حمایت رئیس‌جمهور و مقدمات کار آماده‌شده است و پاییز این دو شرکت مهم از فرابورس به مردم واگذار می‌شود که تحول شگرفی در ورزش خواهد بود.

,

وی بابیان اینکه توجه به جوانان در گام دوم انقلاب بسیار مهم تلقی شده است تأکید کرد: گام دوم انقلاب بیانیه‌ای امیدبخش است که آینده‌ای درخشان برای کشور با استفاده از توانایی جوانان رقم می‌زند.

,

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در دولت نگاه جدیدی برای بخش جوانان و سمن‌ها در نظر گرفته‌شده است و اکنون بیش از ۳۵ هزار سمن در کشور مشغول فعالیت هستند.

,

وی افزود: به دنبال این هستیم که افزایش نشاط و ایجاد انگیزه در جامعه را از طریق سمن‌ها توسعه دهیم.

,

تقی زاده به لزوم توجه به اعتبارات ورزش در بودجه ۱۴۰۰ توسط مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از درخواست‌های مسئولین شهرستان بهره‌مندی از ضمنی‌های چمن مصنوعی در روستاهای ملایر است که در صورت فراهم شدن زیرساخت چمن مصنوعی واگذار می‌شود.
وی به لزوم توجه به تکمیل ورزشگاه تأکید کرد و گفت: در ملایر استادیوم زیبایی ساخته که نقش طرح اصلی از نیوکمپ گرفته شده است.

,
,

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به درخواست خرید امتیاز لیگ دو برای شهرستان ملایر تأکید کرد: کمک می‌کنیم که تیم دسته دو برای ملایر در نظر گرفته شود و حضور این تمی می‌تواند در تکمیل فازهای بعدی استادیوم مؤثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه