اخبار داغ

در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد؛

فاجعه کرونایی در خانه سالمندان سروک در شهرستان بویراحمد/ تاکنون 5 نفر از سالمندان فوت کرده‌اند

فاجعه کرونایی در خانه سالمندان سروک در شهرستان بویراحمد/ تاکنون 5 نفر از سالمندان فوت کرده‌اند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمدگفت: در خانه سالمندانی که در روستای سروک واقع شده است ۳۷ سالمند بوده که تاکنون پنج نفر آن‌ها فوت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست مبارزه با کرونای این شهرستان گفت: اصناف پرخطر در صورت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند و پاساژ‌ها تا دوشنبه مهلت دارند که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در غیر این صورت تعطیل می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شاهرخ کناری با بیان اینکه تاکسی‌های برون‌شهری و درون‌شهری دستورالعمل‌های بهداشتی را زیر ۵۰ درصد رعایت می‌کنند افزود: پوشیدن ماسک در تاکسی اجباری است و در غیر این صورت با رانندگی تاکسی برخورد می‌شود.
,

او بیان کرد: اداره کل زندان باید تمهیدات لازم را برای بهداشت زندان را در نظر بگیرد تا دچار مشکلات حادتری نشود.
,
,
 
,
یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: دفاتر پیشخوان، پایانه‌های مسافربری، زندان، اداره برق، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، پاساژها، شورا‌های حل اختلاف و دادسرا‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگرفتند.
,

یزدان‌پناه با بیان اینکه تاکنون ۱۷ نفر از زندانیان در بخش‌های متفاوت به کرونا مبتلا شده اند افزود: متاسفانه وضعیت بد نظافت و استفاده نکردن از ماسک در زندان‌ها به صورت قابل توجهی مشاهده می‌شود.
,
,
 
,
او بیان کرد: در خانه سالمندانی که در روستای سروک واقع شده است ۳۷ سالمند بوده که تاکنون پنج نفر آن‌ها فوت شده است و در حال حاضر ۳۰ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه