اخبار داغ

امام جمعه رشت:

دشمن با شبهه‌افکنی در فضای مجازی به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است/ لزوم تشدید تنبیه محتکران، مفسدان و جنایت‌کاران اقتصادی

دشمن با شبهه‌افکنی در فضای مجازی به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است/ لزوم تشدید تنبیه محتکران، مفسدان و جنایت‌کاران اقتصادی
آیت الله فلاحتی:در خطبه های نماز جمعه بر لزوم اجرای قوانین سخت، نظارت و کنترل جدی بر صادرات و واردات، تشدید تنبیه بر محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی و نظارت دقیق بپیش از آنکه کسی جرمی مرتکب شود تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر رشت با تاکید بر اینکه بی حیایی و بی عفتی در فضای مجازی بشدت مشهود است اظهار کرد: هشتگ های فضای مجازی بدون ذره ای حیا و عفت تنها با هدف ایجاد تشویش و آسیب به بدنه داخلی جامعه توسط دشمنان ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با اشاره فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب در هفته دفاع مقدس گفت: ایشان فرمودند؛ دشمن با شبهه افکنی بدنبال تحریف در انقلاب اسلامی است و از طریق شبکه های مجازی به جوانان القاء می کنند که انقلاب اسلامی در طول ۴۰سال ثمره ای نداشته است.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا در برابر ایران تبدیل به یک موش آب کشیده شده است ادامه دارد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعیT تحریم ها و ... وجود دارد ولی ما با توجه به تحریم های جهانی وضعیت بسیار بهتری از کشورهای دیگر داریم.

,

وی تصریح کرد: مشکلات را می پذیریم اما با مقایسه خردمندانه ایران با کشورهایی که تحریمی بر روی آنها نیست شاهدیم که ایران با وجود تحریم ها به رشد و شکوفایی قابل توجه ای رسیده و به همین دلیل دشمن جنگ تحریف ایجاد کرده است.

,

آیت الله فلاحتی با اشاره به مقاومت دو هزار و ۱۰روزه ملت یمن بیان کرد: آمریکا و آل سعود در این مدت ۱۶هزار نفر را کشتند، ۴۳هزار نفر که اکثر انها زنان و کودکان بودند را مجروح، ۱۳۷۵مسجد را تخریب، ۱۰۹۳مدرسه، ۱۷۵مرکز دانشگاهی، ۱۵فرودگاه و اکثر زیربناهای این کشور را نابود کردند به حدی که با گذشت ۵۰سال هم مشخص نیست یمن بتواند به وضعیت سابق خود بازگردد.

,

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و دستگاه قضا دست به دست هم دادند که مشکلات اقتصادی را رفع کنند گفت: با وجود اینکه نوش دارو پس از مرگ سهراب است اما مسئولان اجازه ندهند که وضعیت بدتر از آنچه که هست شود، این شب خوابیدن و صبح با افزایش قیمت ها مواجه شدن را متوقف کنند.

,

آیت الله فلاحتی بر لزوم اجرای قوانین سخت، نظارت و کنترل جدی بر صادرات و واردات، تشدید تنبیه بر محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی و نظارت دقیق بپیش از آنکه کسی جرمی مرتکب شود تأکید کرد.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان از اشتغال بعنوان دغدغه اول و اساسی کشور یاد کرد و گفت: مسئولین مربوطه با حمایت از کارخانجات و تولیدی ها شرایط ایجاد اشتغال جوانان را فراهم و منجر به توسعه اقتصادی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه