اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای جلوگیری از تحریف دشمن است

هفته دفاع مقدس فرصتی برای جلوگیری از تحریف دشمن است
ائمه جمعه لرستان عنوان کردند: برخی ها به دنبال تحریف هستند اما هفته دفاع مقدس فرصتی برای جلوگیری از تحریفات دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در خطبه های امروز نمازجمعه چگنی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری از طریق ویدئوکنفرانس با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ایراد سخن داشتند که در این دیدار در بحث کار اهمیت رزمندگان فرمودند زمانی ارزش کار را می‌دانیم که عظمت کار معلوم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس عظمت بسیاری دارد؛ دفاع مقدس از افتخارات این مرز و بوم است و به عنوان برگ زرینی در تاریخ معاصر می درخشد.

,

امام جمعه شهرستان چگنی عنوان کرد: هدف دشمنان این بود نظام ما را از بین ببرند چرا که نمی‌توانستند ببینند که نظام دینی در جهان وجود دارد، استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار که از کشور ما رانده شده بود، صدام را تجهیز کرد تا به کشور ما حمله کند.

,

وی تصریح کرد: برخی ها به دنبال تحریف دفاع مقدس  هستند، گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرصتی است برای جلوگیری از تحریفات. دشمن قدرت مقابله با نظام ما را ندارد و افتخارات هشت سال دفاع مقدس یک سرمایه عظیم برای کشور است و باید سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال یابد.

,

سوری گفت: آمریکای جنایتکار بحث مکانسیم ماشه را مطرح می کند که هر زمان بدون اجازه باید بیایند اما دولت و نظام ما اجازه ورود به آن ها را نمی دهد و به دنبال بهانه ای است تا اتحاد ما را بهم بزند ولی ما تحت ولایت رهبری و ابیک یا خامنه ای عمل می کنیم.

,

هیاهوهای پوچ آمریکا دیگر اثر ندارد

حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختربا اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان از جنگ تحمیلی درهم کوبیدن نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بود و در این راه حزب بعث محور شرارت نبود بلکه آمریکایی ها و ابرقدرت ها بودند که ضربه مهلکی از انقلاب خوردند.

, هیاهوهای پوچ آمریکا دیگر اثر ندارد, هیاهوهای پوچ آمریکا دیگر اثر ندارد,
,
,

وی افزود: دفاع مقدس یکی از عقلانی ترین حوادث ملت ایران بود و در این خصوص بایستی مراقب تحریف ابعاد دفاع مقدس باشیم؛ صداقت، اخلاص تواضع، ایثار، ازخودگذشتگی و شب زنده داری رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس زبانزد است.

,

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: آمریکا در مکانیسم ماشه، آرای شورای امنیت وشکست بازگشتن تحریم های تسلیحاتی و در غرب آسیا بین دو گزینه بدتر گرفتار شدند به طوری که ترامپ صراحتا اعلام می کند حضور ما در غرب آسیا نتیجه نداشته و اگر هم بماند باید ۸میلیون تریلیون هزینه بپردازد یا باید منطقه خالی کنند و در شرق آسیا کشور چین به مانند یک اژدها تهدید جدی اقتصاد آمریکا است.

,

وی با بیان اینکه هیاهوهای پوچ آمریکا دیگر اثر ندارد گفت: آمریکایی ها در منطقه به دست وپا افتادند و مجبور به قبضه شدن کشورهای کوچک همچون بحرین و امارات شدند تا نفت آنها را هم به غارت ببرند ولی ایران با گزینه مقاومت همچنان مقابل زیاده خواهی ها ایستادند.

,

موسوی با انتقاد از گرانی نان افزود: نان لواش که قوت خانواده ها از ۲۰۰به ۳۰۰تومان افزایش یافته و ابلاغ شده است در پلدختر گزارشاتی رسیده برخی نانوایی ها بی مهری می کنند نان قرصی ۳۳۳تومان به فروش می رسد.

,

وی تصریح کرد: متولیان امر صنعت معدن تجارت وتعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد کنند تا شاهد گران فروشی و کم فروشی نباشیم.

,

امام جمعه پلدختر با اشاره به برنامه های چهارشنبه هر هفته یک روستا توسط دفتر امام جمعه بیان کرد: دیدار با مردم، آشنایی با مشکلات روستا از نزدیک از برنامه های این سفر است که انتظار داریم مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم همت جدی داشته باشند، از مدیریت و پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان نسبت به رفع مشکل روشنایی معابر برخی روستاها اقدام کردند قدر دانی می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه