اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل؛

دشمن خیال باطل براندازی انقلاب اسلامی ایران را به گور می‌برد

دشمن خیال باطل براندازی انقلاب اسلامی ایران را به گور می‌برد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت:دشمن با فشار های اقتصادی و دروغ پردازی قصد براندازی انقلاب را دارد که این خیال باطل را به گور خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به  فرمایش گوهر بار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند:ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ایم، ما در جنگ ریشه هاى انقلاب پر بار اسلامى مان را محکم کردیم گفت:دشمن با فشار های اقتصادی و دروغ پردازی قصد براندازی انقلاب را را دارد که  این خیال باطل براندازی انقلاب اسلامی ایران را به گور خواهد برد.
موسوی افزود: در شرایطی هستیم که باید فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، صبر و شهادت بین مردم مانند هشت سال دفاع مقدس نهادینه شود و جوانان ما با فضا و معنویت سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا شوند. 

وی اظهار کرد:ملت ایران در 40 سال گذشته که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره پشتیبان نظام‌ جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و با پیروی از فرمایش‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند. 

موسوی بیان کرد: مردم ایران با‌ استقامت و صبر در برابر جنگ روانی و جنگ اقتصادی دشمن این سختی‌ها را پشت‌سر گذاشته و به شهدا ثابت می‌کنند که راه این عزیزان ادامه دارد و ملت ایران تسلیم زور و ظلم نمی‌شود. 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه