اخبار داغ

امام جمعه آستانه اشرفیه:

چرا مجلس در رابطه با معیشت و مقابله با تحریم‌ها قدمی اساسی بر نمی‌دارد؟

چرا مجلس در رابطه با معیشت و مقابله با تحریم‌ها قدمی اساسی بر نمی‌دارد؟
حجت الاسلام احمد طیبی با اشاره به اینکه توقع ما از دولت و توقع بیشتر ما از مجلس انقلابی است گفت: چند ماه از مجلس جدید گذشته چرا در رابطه با معیشت و مقابله با تحریم‌ها قدمی اساسی برداشته نمی‌شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، حجت الاسلام احمد طیبی، امام جمعه آستانه اشرفیه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تغییری در سیاستگذاری بیمه سلامت با بیان اینکه بنای بیمه سلامت کمک به بیماران است اظهار کرد: افراد با مراجعه به محل بیمه سلامت و نوشتن درخواستی می‌توانند به صورت رایگان از خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

حجت الاسلام طیبی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت: رهبر انقلاب نکات راهگشایی را بیان کردند که باید با دقت صحبت های ایشان را مطالعه کنیم.

,

امام جمعه آستانه اشرفیه وجود رهبر انقلاب را نعمت الهی خواند و افزود: یکی از برکات دفاع مقدس این است که یک الگوی مثال زدنی برای مبارزان دنیا به ویژه رزمندگان در لبنان و یمن شده ایم.

,

وی در ارتباط با شاخ و شانه های آمریکا و تهدیدات و تحریمات گفت: اروپایی ها ظاهراً خیرخواهانه وارد شدند در حالیکه این یک سیاست مدبرانه‌ای است، زیرا اروپایی ها در برجام به هیچ تعهدی عمل نکردند و دستورکارشان این است که از طریق شورای حکام فشار بیاورند و به راحتی از مناطق نظامی بازدید و بررسی‌ به عمل بیاورند.

,

امام جمعه آستانه اشرفیه در ادامه تصریح کرد: توقع داریم دستگاه دیپلماتیک ما از اروپا بازخواست کند زیرا ما هر روز شاهد تهدیدات و تشدید تحریم ها هستیم.

,

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه آمریکا هر خباثتی که دارد رو می‌کند گفت: عده ای افراد سودجو در داخل هستند که بحران های روانی ایجاد می کنند‌.

,

وی با اشاره به شعار ما مبنی بر اینکه اگر ما در تنگه هرمز امنیت نداشته باشیم هیچ کس امنیت نخواهد داشت افزود: چرا این شعار روی زمین بماند و بشنویم که امکان صدور نفت برای ما نیست و ما در محدودیت هستیم؟ قراربود برای خروج از برجام گام برداریم چرا این موضوع مسدود مانده است؟

,

امام جمعه آستانه اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه توقع ما از دولت و توقع بیشتر ما از مجلس انقلابی است بیان کرد: چند ماه از مجلس جدید گذشته چرا در رابطه با معیشت و مقابله با تحریم‌ها قدمی اساسی برداشته نمی‌شود؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه