اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

تمام پایگاه‌های دشمن در رصد اطلاعاتی نیروهای ما قرار دارد

تمام پایگاه‌های دشمن در رصد اطلاعاتی نیروهای ما قرار دارد
امیر سرتیپ فرهاد آریانفر, فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش گفت: تمام پایگاه های دشمن در رصد اطلاعاتی نیروهای ما قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،امیر سرتیپ فرهاد آریانفر در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز کرمانشاه با بیان اینکه به تعبیر فرمانده کل قوا هفته دفاع مقدس گنجینه عظیمی از رشادت های رزمندگان اسلام در آن دوران پر افتخار است، اظهار داشت: این مناسبت یادآور خاطرات مخلصانه رزمندگان ولایت در دفاع از جان و ناموس ملت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی تحت رهبری امام راحل است.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت هفته دفاع مقدس یادآور مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با دشمن بعثی که پشتیبانی غرب و شرق را داشتند، به مقابله پرداختند.

امیر آریانفر گفت: یاد و خاطره فداکاری ‌های رزمندگان اسلام و مردم ولایتمدار که پشتیبانی جنگ را بر دوش کشیدند گرامی باد که خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی عنوان کرد: جهان شرق و غرب زمانی که منافع خود را در خطر دیدند تمام تلاش خود را برای مقابله با ایدئولوژی های نظام جمهوری اسلامی ایران که همان ایدئولوژی های اسلام بود به کار بردند اما جهان اسلام تار و پود همه استکبار جهانی را بهم ریخت.

امیر آریانفر با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه داشت، گفت: اگرچه دشمن خاک میهن اسلامی را به اشغال خود درآورد اما برادران سپاهی، ارتشی، بسیجی و نیروی انتظامی در آن زمان حضور یافتند و توانستند عملیات‌های بزرگی را رقم بزنند و ضربات مهلکی به دشمن زبون وارد کنند.

امیر آریانفر گفت: استکبار جهانی شرق و غرب با تمام توان خود به مقابله با رزمندگان ما پرداختند و علاوه بر یک هزار و 200مستشار روسی، نیروهای فرانسوی و آمریکایی در حمایت از ارتش بعثی پای کار آمدند.

وی افزود: نیروهایی که به اسارت رزمندگان ما در آمدند از سودان، یمن، اردن و اتیوپی بودند.

امیر آریانفر تصریح کرد: در سالهای سوم و چهارم جنگ تحمیلی رزمندگان عملیاتهای بزرگی از جمله عملیات والفجر ۸ را انجام دادند.

وی عنوان کرد: تمام سازمان‌های اطلاعاتی دنیا به کمک دشمن بعثی آمدند  و رزمندگان ما در این شرایط سخت جنگ را اداره کردند.

امیر آریانفر با بیان اینکه به تعبیر امام راحل دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است، گفت: باید با تاثیرپذیری از دفاع مقدس بتوانیم در تحریم‌های ظالمانه و وضعیت پیش آمده ناشی از ویروس کرونا معیشت مردم را بهبود ببخشیم.

وی افزود: به فرمانده کل قوا اطمینان می‌دهیم سربازان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود آماده جانفشانی در راه آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آریانفر تصریح کرد: تمام پایگاه‌های دشمن در رصد اطلاعاتی نیروهای ما قرار دارد و آمادگی نیروهای ما در اوج خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه