اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان همدان:

عملکرد دستگاه قضایی تویسرکان مثبت است/ دستگاه قضایی به دنبال حمایت از تولیدکنندگان داخلی

عملکرد دستگاه قضایی تویسرکان مثبت است/ دستگاه قضایی به دنبال حمایت از تولیدکنندگان داخلی
محمدرضا عدالتخواه با بیان اینکه دستگاه قضایی به دنبال اجرای موفق سیاست های اقتصادی مقاومتی است، گفت: به دنبال آن هستیم تا با همفکری و همیاری فعالان اقتصادی و بهره مندی از مسائل قانونی به رفع موانع و حل مشکلات حقوقی پیش پای تولیدکنندگان بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان تویسرکان، در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: این گونه بازدیدها مورد تأکید ریاست قوه قضائیه است تا وضعیت و نحوه ارائه خدمات دستگاه قضایی به مردم به خوبی بررسی شود و زیر ذره بین رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه به طور معمول در روزهای متنوع از حوزه های قضایی سطح استان بازدید به عمل می آید، اظهار کرد: حضور فعالانه قضات و کارمندان این حوزه و نیز استفاده آنان و مراجعین از ماسک و در مجموع رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان قابل قبول است.

,

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: همچنین با بررسی وظایف محوله، مشاهده شد که عملکرد دادگستری و دادسرای شهرستان تویسرکان مناسب است و دادستان هم در امور حمایت از حقوق عامه ورود خوبی داشته است.

,

عدالتخواه تصریح کرد: در مجموع عملکرد دستگاه قضایی در سطح این شهرستان یک عملکرد مثبت ارزیابی شد و امیدواریم که اقدامات صورت گرفته به همین شیوه در این حوزه قضایی ادامه داشته باشد و ارتقاء یابد.

,

وی در ادامه از طرح های ابداعی دستگاه قضایی همدان به منظور حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و اشتغال یاد کرد و گفت: به تازگی نشستی با همین موضوع با حضور اعضایی از اتاق بازرگانی، کارگروه صنعت و تعدادی از فعالان اقتصادی برگزار شد تا با همفکری، همیاری و بهره مندی از مسائل قانونی به رفع موانع و حل مشکلات حقوقی پیش پای تولیدکنندگان پرداخته شود.

,

رئیس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: به جد به دنبال آن هستیم تا با راه اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به دعاوی فعالان اقتصادی از واحدهای تولیدی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم.

,

عدالتخواه همچنین به ایجاد دو کمیته مصلحین با مدیریت رؤسای دادگستری‌ها و معتذرین با ریاست دادستان‌ها به عنوان کمیته‌های معین ستاد تألیف قلوب در استان اشاره کرد و افزود: یکی از محورهای سند تحول در قوه قضائیه مسئله اصلاح ذات البین و سازش است که این موضوع با سازو کارهای ایجاد شده از جمله راه اندازی دو کمیته مذکور در دست انجام است.

,

وی تصریح کرد: بسیاری از جرائم خُرد و اختلافاتی که بین مردم است را می توان با رایزنی و فراهم کردن شرایطی برای صلح و سازش، از آن ها گذشت و برطرف کرد و این مسئله به صورت ویژه در دستور کار قضات قرار دارد.

,

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: گام های بلندی در این زمینه برداشته شده و امیدواریم به زودی شاهد تحقق محورهای تحولی که ریاست قوه قضائیه برای خدمت رسانی به مردم تبیین کرده است در سطح استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه