اخبار داغ

از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده خواهیم کردم

نامجومطلق: 3 بازیکن نه، 25 بازیکن مهم داریم/ قائدی، مطهری و دیاباته با استقلال قرارداد دارند

نامجومطلق: 3 بازیکن نه، 25 بازیکن مهم داریم/ قائدی، مطهری و دیاباته با استقلال قرارداد دارند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما هر ۳ روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: یک بازی بسیار حساس با پاختاکور داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها استفاده خواهیم کردم و امیدوارم یک بازی خوب را فردا به نمایش بگذاریم. ما هر 3 روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و ما رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد و وضعیت تیم‌مان بهتر می‌شود. در نیمه دوم بازی با الشرطه خوب بازی کردیم و شرایط‌مان بهتر شد و در بازی با الاهلی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما فردا در مرحله حذفی بازی می‌کنیم و بازی فردا باید حتما یک برنده داشته باشد، به همین خاطر ما برای این موضوع برنامه‌ریزی خواهیم کرد. دو، سه‌ بازیکن مصدوم داریم  و امیدواریم به بازی فردا برسانیم. با توجه به فشردگی مسابقات خستگی در بین بازیکنان وجود دارد و ما سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و روی مسائل تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این موضوع که تیمش نسبت به پاختاکور بازی‌های کمتری انجام داده است، تصریح کرد: این موضوع هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی، جنبه مثبت آن این است که ما بازی‌های کمتری انجام دادیم و از لحاظ بدنی به نفع ما است و جنبه منفی آن هم این است که ما کمتر در شرایط بازی قرار داشتیم و نکته مهم‌تر این است که اگر الوحده در بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد حتی شانس این را داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعد با تیم بهتری روبه‌رو شویم.
,
 
,
نامجومطلق در پاسخ به این سوال که 3 بازیکن مهم استقلال در بازی‌های گذشته گلزنی کردند آیا آنها در بازی فردا هم موفق به گلزنی خواهند شد؟ گفت: در این خصوص باید بگویم که ما 3 بازیکن مهم نداریم بلکه 25 بازیکن مهم داریم که  بازیکنان سطح اولی هستند. ما کار گروهی و تیمی انجام می‌دهیم و همه بازیکنان‌مان در موفقیت‌هایمان نقش دارند و گل‌های‌مان به وسیله یکسری از بازیکنان به ثمر می‌رسد. تمام بازیکنان ما جزو بهترین‌ها و تاثیرگذارترین بازیکن‌ها هستند. ما قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم دروازه‌بان ما یک سیو بسیار عالی انجام داشت و همان سیو شرایطی را برای ما ایجاد کرد که بتوانیم الاهلی را ببریم.
,
 
,
وی در  پاسخ به این سوال که ممکن است  قائدی، مطهری و دیاباته با پیشنهاداتی مواجه شوند، آیا برای فصل بعد با استقلال قرارداد دارند؟ خاطرنشان کرد: قطعا این بازیکنان با استقلال برای فصل بعد قرارداد دارند و اگر اتفاق دیگری بیفتد و پیشنهادی داشته باشند به مسائل مدیریتی برمی‌گردد ولی از این حیث که با استقلال قرارداد دارند، بله قرارداد دارند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه