اخبار داغ

فرمانده سپاه اصفهان:

استکبار جهانی عامل اصلی تحریک صدام برای حمله به ایران بود/ حماسه آفرینی جوانان با توجه و پشتیبانی از آن ها

استکبار جهانی عامل اصلی تحریک صدام برای حمله به ایران بود/ حماسه آفرینی جوانان با توجه و پشتیبانی از آن ها
سردار فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: استکبار جهانی صدام را برای حمله به ایران با هدف سرنگونی انقلاب روی کار آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه استکبار جهانی عامل اصلی تحریک صدام برای حمله به ایران بود، گفت: هدف صدام از حمله به ایران و تحریک آنها، نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و به کوری چشمشان اکنون در دهه چهلم این انقلاب و نظام قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی افزود: ما برای حفظ آب، خاک، میهن، ناموس، اسلام، انقلاب دفاع کردیم و آغاز کننده جنگ نبودیم و بر این اساس از آن به عنوان دفاع مقدس نام می‌بریم.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به علت نامگذاری دفاع مقدس، افزود: در راستای همین دفاع از آب و خاک و… ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم و این تعداد کمی نیست و این هم دلیل دیگری می‌تواند باشد که آن‌ را دفاع مقدس بنامیم.
,
 
,
سردار فدا با بیان اینکه باید به جوان‌ها میدان داده شود، افزود: نیازمند توجه و پشتیبانی جوان‌ها هستیم تا بتوانند همانند جوانانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرند، در زمان حال هم شاهد حماسه آفرینی‌های جوانان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه