اخبار داغ

معاون فرهنگی جامعه زنان کشور:

برای مبارزه در جبهه فرهنگی به هزاران سلیمانی نیاز است/ تمام بشریت قربانیان جنگ اعتقادی صهیونیست هستند

برای مبارزه در جبهه فرهنگی به هزاران سلیمانی نیاز است/ تمام بشریت قربانیان جنگ اعتقادی صهیونیست هستند
حکیمیان گفت: در جبهه مقاومت یک قاسم سلیمانی لشکر کفر و صهیونیست را زمین گیر کرد اما در جبهه فرهنگی و اعتقادی به هزاران سلیمانی نیاز است چرا که شبانه روز آتش باری کفر، نفاق و بی دینی بر سر ملل جهان می‌بارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ معصومه حکیمیان معاون فرهنگی جامعه زنان کشور امشب در مراسم بزرگداشت زنان ایثارگر استان کرمان که در گلزار شهدا و در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: محدود کردن دفاع مقدس تنها به ۸ سال کار درستی نیست بلکه دفاع مقدس پدیده ای به وسعت تاریخ است چرا که از زمانی که شیطان از دستور خداوند تمرد کرد، قسم خورد که انسان ها را به گمراهی بکشاند از این رو بزرگترین و طولانی ترین جنگ بشریت رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حکیمیان توضیح داد: جنگ اعتقادی و فرهنگی را شیطان آغاز کرد و این همان جنگ نرم است از این رو پیش زمینه تمام جنگ های سخت تاریخ همین جنگ نرم است که فرمانده ارشد آن، شیطان است.

,

حکیمیان بیان کرد: می توان در قسمی که شیطان یاد کرد رمز دفاع مقدس را یافت و آن مخلص بودن در راه خداوند است چرا که او یاد کرد کل بشریت را به گمراهی می کشاند مگر کسی که انسان مخلصی باشد.

,

وی کرمان را پایتخت مقاومت جهانی نامید و اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با درخواست این که بر سنگ مزارش واژه سرباز را بنویسند به دلیل مخلص بودنش بود چرا که او سرباز خداوند بود.

,

حکیمیان عنوان کرد: دلیل آنکه مقام، پول و حتی خانواده، شهید سلیمانی را از مسیر خداوند باز نداشت، سرباز خدا بودن این شهید بزرگ بود.

,

معاون فرهنگی جامعه زنان کشور ادامه داد: خداوند در آیات الهی خود تاکید کرده است که انسان ها را جز برای عبادت خلق نکرده است و علما معنی عبادت را در رضایت خداوند می دانند از این رو تله شیطان کار برای غیر خدا است اما وسیله غلبه بر شیطان کار برای خدا است از این رو رمز عزت شهید سلیمانی سربازی خداوند است.

,

وی اظهار کرد: انبیای الهی همگی رزمندگان دفاع مقدس بودند حتی حضرت زهرا سلام الله علیها با دفاع از ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام به واقع رزمنده دفاع مقدس بود و از طرفی امام حسین (ع) بالاترین و با شکوه ترین صحنه دفاع مقدس را به تصویر کشید.

,

حکیمیان تشریح کرد: شهید سلیمانی در ابتدا سرباز خداوند بود و چون سرباز خداوند بود به سربازی اهل بیت (ع) در آمد و در پایان سرباز ولایت و مقام معظم رهبری شد.

,

معاون فرهنگی جامعه زنان کشور عنوان کرد: در جبهه مقاومت یک قاسم سلیمانی لشکر کفر و صهیونیست را زمین گیر کرد اما در حبهه فرهنگی و اعتقادی به هزاران سلیمانی نیاز است چرا که شبانه روز آتش باری کفر، نفاق و بی دینی بر سر ملل جهان می بارد.

,

وی تشریح کرد: قربانیان جنگ اعتقادی و فرهنگی فقط مسلمانان و ملت ایران نیستند بلکه تمام جهان قربانی فتنه های شیطان و صهیونیست در سده اخیر است.

,

حکیمیان توضیح داد: باید در این مدت زمان عمری که نامعلوم است توجه کنیم که چه وظیفه ای بر عهده داریم نکند دین و احکام خداوند را سلاخی کنند و دیر برسیم.

,

معاون فرهنگی جامعه زنان کشور حضرت زینب(س) را برجسته ترین بانوی دفاع مقدس در طول تاریخ بشریت خواند و اظهار کرد: ارزش و عظمت جنگیدن در مصاف با کفر در کربلای امروز کمتر از جنگیدن در برابر سپاه یزید نیست.

,

حکیمیان عنوان کرد: بی تفاوت بودن در مسائل فرهنگی و گوشه نشینی نتیجه ای برای جبهه اسلام ندارد بلکه برای مومن در هر سمت و شغلی هر صبح، صبح ظهور است.

,

وی ادامه داد: به هر یک از ما بیش از یک بار فرصت زندگی کردن نمی دهند موضوعی شهید سلیمانی به این نکته توجه بسیار کرد چرا که همیشه منتظر بود و هر روزش را آخرین روز شهادت خود می دانست و منتظر شهادت بود.

,

معاون فرهنگی جامعه زنان کشور بیان کرد: یکایک ما انسان ها برای دفاع از دین خداوند و اصلاح امور بندگانش خلق شده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه