اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبر داد

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 150 نفر از مردم مناطق کم برخوردار یزد

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 150 نفر از مردم مناطق کم برخوردار یزد
احسانی از ارائه خدمات رایگان پزشکی به 150 نفر از مردم نیازمند مناطق چاهک وروستاهای پیرامون از توابع شهرستان خاتم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداحسانی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، گفت: ارائه خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم یکی از خواسته‌های به حق آنها بوده و برخی دستگاه‌ها نیز سعی می‌کنند در کنار وزارت بهداشت خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم عرضه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا،,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد ادامه داد: یکی از این دستگاه‌ها سازمان بسیج مستضعفین است که با ورود به حوزه بهداشت و درمان به ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان و مردم مناطق محروم پرداخته و در کنار ایجاد مراکز درمانی در نقاط مختلف، گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی را نیز سازماندهی و به مناطق کم برخوردار اعزام می‌کند.

,

وی تاکید کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی یکی از مراکز فعال در حوزه بهداشت و درمان در مجموعه سازمان بسیج است و در سالهای اخیر اقدامات خوبی در این مسیر انجام داده است.

,

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با اشاره به اینکه بهبود سلامت و محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم وکم برخوردار از جمله اهدافی بوده که این سازمان  به صورت جدی پیگیر آن است، گفت: تیم‌های بهداشتی ودرمانی به مناسبت چهلمین سالگرددفاع مقدس در چندین مرحله خدمات  رایگان را به نیازمندان مناطق کم برخوردار سراسر استان ارائه می کنند.

,

احسانی گفت: در منطقه چاهک و روستا های پیرامون با اعزام تیم پزشکی متخصص متشکل از داخلی، زنان وزایمان، مامایی وتکنسین دارویی 150 نفر از خدمات پزشکی به همراه داروی رایگان بهره مند شدند و با نیاز سنجی و پالایش صورت گرفته این اعزام ها با حضور دیگر متخصصین طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت. 

,

وی تاکید کرد: به مناسبت جهلمین سالگرد دفاع مقدس تیم های جهادی بهداشتی ودرمانی به مناطق شهرستان ابرکوه و رباط پشت بادام اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه