اخبار داغ

واکنش مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به نبود اینترنت در روستاهای "کبگیان" بویراحمد

واکنش مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به نبود اینترنت در روستاهای "کبگیان" بویراحمد
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روستاها آنتن‌دهی دارند اما اینترنت ندارند و نبود اینترنت به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  در روزهای گذشته خبری از عدم آنتن دهی و همچنین عدم پوشش اینترنت در روستاهای شمال غربی بخش کبگیان شامل گردوه، بطاری، ساران، میان تنگان، حوزه چناروسرچنار، موگر با جمعیتی بیش از۱۰هزارنفردامنه درج شد(اینجا را بخوانید).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  , اینجا را بخوانید,

در همین رابطه مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با با این پایگاه خبری گفت: نقاط مختلفی از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که پوشش اینترنت ندارد از طرفی همراه اول به قدر توان خود در حال کار است و اپراتورهای دیگر نظیر ایرانسل و رایتل هم به نوبه خود برای پوشش اینترنت فعالیت دارند.

,

محمد هادی امیری بیان کرد: این روستاها آنتن دهی دارند اما اینترنت ندارند و نبود اینترنت به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات است، که تلاش داریم با وجود شرایط کرونا و تحریم از طریق همراه اول مشکلات اینترنت این مناطق را حل کنیم اما زمان دقیقی برا حل آن مشخص نیست.

,

وی گفت: مشکلات اینترنت این روستاها به اطلاع وزارت خانه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق جلسات هفتگی منعکس می شود و در حال حاضر در برخی از مناطق استانمسئولان مربوطه در حال کار و تلاش برای حل مشکلات اینترنت هستند.

,

گفتنی است با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت دسترسی به اینترنت برای استفاده از سامانه شاد و همچنین خطرات حضور دائمی دانش آموزان در کلاس های درس در شرایط کرونا، می طلبد در سریع ترین زمان ممکن مشکلات اینترنت مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خصوصا روستاهای شمال غربی بخش کبگیان در دستور کار قرار گرفته تا دانش آموزان به واسطه نبود اینترنت و عدم دسترسی به سامان شاد دچار افت تحصیلی نشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه