اخبار داغ

افتتاح فاز دوم فولادسازی کاوه در کیش با حضور جهانگیری

افتتاح فاز دوم فولادسازی کاوه در کیش با حضور جهانگیری
فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش امروز با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی دهاقین، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب اظهار کرد: مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه‌گذاری ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در مدار تولید قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با بهره‌برداری از مرحله دوم این مجموعه فولادی،  یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه شده و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن شمش فولادی خواهد رسید.

,

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب با بیان اینکه با احتساب ظرفیت تولید در مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش، سهم تولید فولاد در این شرکت حدود ۱۰ درصد تولید فولاد کشور افزایش می‌یابد، ادامه داد: این میزان تولید باعث می‌شود تا رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولید کنندگان فولاد کشور از  جایگاه هفتم به چهارم ارتقا یابد.

,

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب، با تاکید بر احداث مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش در سال جهش تولید و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی به صورت کامل به دست متخصصان ایرانی انجام شد و این موفقیت بزرگ، در شرایطی به دست آمد که کشور و صنعت فولاد ایران تحت سخت‌ترین تحریم‌های خارجی قرار داشت.

,

دهاقین، با اشاره به نقش احداث مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در اشتغال‌زایی نیروهای بومی استان هرمزگان اضافه کرد: با راه‌اندازی از  این واحد صنعتی برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار و ۴۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

,

وی همچنین گفت: همچنین با بهره برداری از مرحله دوم این مجموعه صنعتی، ۱.۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می‌شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲.۴ میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید.

,

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری برای احداث مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش بزرگترین سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان بوده و در آینده با راه‌اندازی کارخانه‌های کنسانتره و گندله به تکمیل زنجیره تولید فولاد منجر می‌شود.

,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه