اخبار داغ

صبح امروز رخ داد؛

وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در گلستان/ این زمین لرزه خسارات جدی دربر نداشت

وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در گلستان/ این زمین لرزه خسارات جدی دربر نداشت
فرماندار مراوه تپه گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز که در ۲۱ کیلومتری شهرستان مراوه تپه اتفاق افتاد، خسارات جدی دربر نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، امانگلدی ضمیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری بامداد امروز مه در ۲۱ کیلومتری شهرستان مراوه تپه اتفاق افتاد، خسارات جدی دربر نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود:خوشبختانه این زلزله در شهرستان مراوه تپه تلفات جانی نیز نداشت و امکان دارد باعث ترک خوردن دیواره برخی منازل و جابجایی و آسیب به وسایل منزل شده باشد.

,

دهیاران در حال ثبت میزان خسارات هستند

, دهیاران در حال ثبت میزان خسارات هستند,

قربانی بخشدار گلیداغ میزان شدت زمین لرزه را در این بخش کمتر اعلام کرد و گفت: با همه دهیاران تماس گرفتیم و در حال ثبت گزارشات مبنی بر میزان خسارات هستیم.

,

وی افزود: به دهیاران تاکید کردیم که راهنمایی های لازم را به مردم برای بیمه منازل خود داشته باشند، مبلغ بیمه منازل بسیار کم است و مردم می توانند به بخشداری مراجعه کنند تا ما نیز بهترین بیمه ها را به آنها معرفی کنیم .

,

حق شناس بخشدار مراوه تپه نیز گفت: در مراوه تپه هنوز خسارات احتمالی گزارش نشده ولی همه دهیاران در حال ارسال گزارشات خود هستند.

,

بخشدار مرکزی مراوه تپه شدت زمین لرزه را در خود شهر مراوه تپه بسیار قابل ملموس گزارش کرد و گفت: این زمین لرزه بزرگترین هشدار برای مردم بود که با مبلغ کم اقدام به بیمه منازل خود در برابر حوادث کنند.

,

لازم به ذکر است؛ در سال 9 و 16 دقیقه صبح امروز زمین لرزه شدیدی در منطقه مراوه تپه به وقوع پیوست که در بسیاری از مناطق روستایی و شهری احساس شده بود.

,

, ,

پس از این زمین لرزه 5 پس لرزه بالای 2.5 ریشتری در این منطقه ثبت شده که گزارش اولیه آن ها را در ذیل ملاحظه می کنید...

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه