اخبار داغ

موفقیت‌های بیشتر ورزش دانشگاهی نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان است

غلامی: ورزش‌های دانشجویی ‌اهمیت دارد/ افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست

غلامی: ورزش‌های دانشجویی ‌اهمیت دارد/ افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست
وزیر علوم گفت: افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های وزارت علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منصور غلامی وزیر علوم که ریاسیت مجمع را بر عهد داشت، در حاشیه این مجمع اظهار داشت: این فدراسیون یکی از فدراسیون‌های مهم ورزش کشور است زیرا وضعیت ورزشی دانشجویان کشور را پیگیری می‌کند و مجموعه‌ای از وزارت‌ها شامل ورزش، علوم و بهداشت پشتوانه این فدراسیون هستند. صحبت‌های کاندیداها را شنیدم و هرکدام انتخاب شوند قطعا برنامه‌های راهبری فدراسیون را پیش خواهند برد. ما خط‌مشی‌ها را تذکر داده‌ایم و امیدواریم که ضمن پوشش عمومی، معرفی و پرورش استعدادهای برتر را برای نیل به قهرمانی در ورزش‌های دانشگاهی سپری کنیم.

,

وی افزود: ورزش‌های دانشجویی‌ بسیار مهم است و از همین رو ایونت‌های بین المللی نیز بحث مهمی است. فارغ از تعداد داوطلبان، حضور و افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست و ما سوابق و رتبه‌های خوبی را هم طی این سال‌ها داشته‌ایم که نشان می‌دهد خدا را شکر انتخاب‌ها صحیح بوده و به سمت کیفی‌سازی فدراسیون پیش می‌رویم.

,

غلامی در پایان تاکید کرد: وزارت علوم تمام تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون‌ها داشته ولی این کافی نیست و موفقیت‌های بیشتر نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان هم هست. بخش قابل توجهی از جوانان و دانشجویان زیر پوشش این فدراسیون هستند و این امر قطعا نیاز به حمایت بیشتر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه