اخبار داغ

برای المپیک مشکلی نخواهم داشت

هادی پور: نمی دانم شایعات مصدومیتم از کجا آمده/ زانویم مشکلی ندارد

هادی پور: نمی دانم شایعات مصدومیتم از کجا آمده/ زانویم مشکلی ندارد
تکواندوکار المپیکی ایران گفت: نمی دانم شایعات مصدومیتم از کجا آمده و زانویم مشکلی ندارد.
[

آرمین هادی‌پور تکواندوکار المپیکی ایران پیش از مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: خدا را شکر حالم خوب است و مشکلی ندارم. مصدومیتم جدی نیست و فدراسیون پزشکی ورزشی بدون هماهنگی با من این خبر را منتشر کرد، در حالی که اصلا مشکلی وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که روزهای اخیر درمورد وضعیت زانویش شایعاتی وجود داشت، تصریح کرد: مشکل خاصی در زانویم وجود نداشت، فقط نیاز بود که MRI از وضعیت پایم گرفته شود و به نهادهای پزشکی و بین‌المللی ارسال شود تا از صحت شرایط جسمانی‌ام اطمینان حاصل شود. نمی‌دانم این مسائل حاشیه‌ای از کجا به‌وجود آمده.

, MRI,

هادی‌پور اضافه کرد: ان‌شاالله برای المپیک مشکلی نخواهم داشت و زانویم نیز اذیت نخواهد کرد.

,

ملی‌پوشان المپیکی تکواندو ایران در خصوص تمرینات خود در از ابتدای شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی، تمرینات  آنلاین داشتیم و با کادر فنی در ارتباط بودیم. در حال حاضر نیز در اردوها انسجام دوباره شکل گرفته و شرایط بهتر شده است. در حال حاضر تمرینات خود را انجام و صبح امروز (شنبه) هم تمرین کردم. از اواخر شهریور هم اردو‌ها شروع شده است.

,

هادی‌پور در خصوص نگرانی بابت تغییر وزن او به دلیل تاخیر در برگزاری المپیک گفت: ورزشکار حرفه‌ای باید شرایط را قبول کند و زندگی ما با آدم‌های عادی فرق دارد. باید برنامه و شرایط زندگی قهرمانی را قبول کنیم و بر اساس آن پیش برویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه