اخبار داغ

مسئولین علت تاخیر سه ماهه در تایید اساسنامه را از فیفا بپرسند

فروردین: مگر می‌توان فساد، شرط‌بندی و قراردادهای مشکوک را رها کرد؟/ اعضای فدراسیون فوتبال دسته‌جمعی استعفا کنند!

فروردین: مگر می‌توان فساد، شرط‌بندی و قراردادهای مشکوک را رها کرد؟/ اعضای فدراسیون فوتبال دسته‌جمعی استعفا کنند!
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به مدیران فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم به صورت دسته‌جمعی از سمت‌های خود کناره‌گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فروردین درباره بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال گفت: یک سال است که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و این برای ورزش پُرطرفداری چون فوتبال خوب نیست. مهم‌تر از همه این است که در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی هستیم و 10 روز دیگر فیفادی است. نمی‌دانیم این بلاتکلیفی تا چه زمانی ادامه دارد. ما نمی‌توانیم به موضوع ورود کنیم، اما فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک می‌توانند علت تأخیر سه ماهه در تأیید اساسنامه فدراسیون را از فیفا بپرسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه بعید می‌داند فدراسیون فوتبال، تأخیر در تأیید اساسنامه را پیگیری کند، گفت: احساس می‌کنم فدراسیون فوتبال در حال خریدن زمان است. همه به این موضوع اذعان دارند که فدراسیون کاری در این زمینه انجام نمی‌دهد. از کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنم مکاتبه‌ای با فیفا داشته باشد و علت تأخیر در تصویب اساسنامه را جویا شود. این مطالبه‌ای مردمی است که مجمع باید برگزار شود و رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت‌رئیسه مشخص شوند. اینکه بیشتر از این بخواهند اساسنامه را نگه دارند، توهین به جامعه فوتبال است.
,
 
,
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون، نشستی با مدیران کمیته ملی المپیک درباره مسائل کلان ورزش کشور داشته است، تصریح کرد: حتماً نشستی در این باره خواهیم داشت. صحبت‌هایی انجام شده و جلسه‌ای پیرامون اساسنامه داشتیم که گفتند موضوع در حال بررسی است. فدراسیون فوتبال به خاطر عملکرد ضعیف خودش در پرونده ویلموتس و سایر مسائل، کارهای مهم‌تری دارد و باید درخصوص این پرونده‌ها پاسخ بدهد. نشستی برگزار می‌کنیم که سریع‌تر درخصوص اساسنامه تصمیم‌گیری شود.
,
 
,
فروردین که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص وضعیت رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس خاطرنشان کرد: اقدامی که می‌توانست ضرب‌الاجل باشد و نارضایتی عمومی را آرام کند، رسیدگی به جزئیات پرونده و برخورد دستگاه قضایی با افراد مستحق برخورد با مسببان بود. نقش نظارتی دولت نباید نادیده گرفته شود. چگونه دولت باید حمایت کند، اما نمی‌تواند نظارت کند؟ بیت‌المال دارد آسیب می‌بیند و فیفا هم نگفته هر کاری دل‌تان خواست انجام دهید. فیفا قانون بازی جوانمردانه را ایجاد کرده است.
,
 
,
وی با انتقاد از شرایط فوتبال کشور گفت: مگر می‌توان فساد، شرط‌بندی و قراردادهای مشکوک را رها کرد؟ پیشنهادم این است که دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال بهتر است دسته‌جمعی استعفا کنند که این اتفاق، بزرگترین کمک به فوتبال کشور است. منکر این نیستیم که برخی افراد، زحماتی کشیدند، اما فدراسیون فوتبال با این عظمت دچار سردرگمی است و هر روز اخبار مختلفی از آن منتشر می‌شود که افکار عمومی را زجر می‌دهد.
,
 
,
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اهالی فوتبال باید همیشه از رفتار صورت گرفته در فدراسیون فوتبال خون دل بخورند و بهترین کار، استعفای دسته‌جمعی است تا ترکیب جدیدی بیاید؛ گروهی که کارشناسی کرده باشد و از علم فوتبال مطلع باشد. تیمی که بداند فوتبال را چگونه اداره کنند و از پایه، فدراسیون خوبی بنا بگذاریم تا به اهدافی که شایسته مملکت ماست، برسیم.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه