اخبار داغ

آینده فدراسیون دانشگاهی را روشن می بینم

اوجاقی: وضعیت کشتی و تکواندو با ووشو فرق دارد/ هنوز زمان مشخصی برای برگزاری اردوها وجود ندارد

اوجاقی: وضعیت کشتی و تکواندو با ووشو فرق دارد/ هنوز زمان مشخصی برای برگزاری اردوها وجود ندارد
نایب رئییس فدراسیون ووشو گفت: وضعیت کشتی و تکواندو با رشته ووشو فرق دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانشگاهی درباره این فدراسیون اظهار داشت:  ورزش دانشگاهی جایگاه مهمی دارد، زیرا مسابقات دانشگاهی بسیاری از کشورها دانشجو هستند. کاندیداها پیشنهادات و استراتژ‌ی‌های خود را بیان کردند و دیدگاه‌های متفاوتی را شاهد بودیم. عموماً به فکر تقویت اساسنامه و قهرمانی‌های آن بودند و کشور ما هم عموما در یونیورسیادها موفق بوده که ۳ طلا هم در تاریخ ووشوی دانشگاهی به ثبت رسیده است. آینده آن‌ را روشن می‌بینم و فکر می‌کنم بعد از کرونا در یونیورسیادها بتوانیم مدال‌آوری داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وقتی یک ورزشکار در یونیورسیاد مدال می‌گیرد، باید پشتیبانی شود و این پشتیبانی از حضور در مسابقات آسیایی و داخلی به‌دست می‌آید.

,

سرمربی تیم ملی ووشو درباره آغاز اردوهای تیم های ملی ووشو گفت: شرایط برگزاری اردوهای تالو را فعلا توانسته‌ایم به دست بیاوریم اما چون رشته ما هنوز المپیکی نشده و رویداد جهانی هم نداریم، برگزاری تمرینات متمرکز و اردوها امکان‌پذیر نیست.

,

وی افزود: ورزشکاران ما در شرایط فعلی تمرینات خود را با شکل اختصاصی و مجازی درحال پیگیری هستند و با مربیان خود نیز ارتباط دارند، اما هنوز زمان مشخصی برای برگزاری اردوها وجود ندارد.

,

اوجاقی در پاسخ به این پرسش که چرا کشتی و تکواندو مجوز اردو دریافت کرده اند اما وشوو نتواسته گفت: وضعیت کشتی و تکواندو با رشته ووشو فرق دارد، آن رشته‌ها اگر اردو برگزار می‌کنند به دلیل المپیکی بودن‌شان است اما برای ووشو این ماجرا صدق نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه