اخبار داغ

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

اعمال ۱۹ محدودیت جدید در استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی

اعمال ۱۹ محدودیت جدید در استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی
هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا گفت: با اینکه وضعیت استان کاملا قرمز است ۱۹ محدودیت جدید در استان تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونای استان از اعمال ۱۹ محدودیت جدید در استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: تعطیلی کلیه مدارس، تعطیلی تمام آموزشگاه های علمی آزاد، تعطیلی مهدهای کودک، تعطیلی کلاس های حضوری دانشگاه ها، عدم برگزاری کلیه آزمون های حضوری از جمله این محدودیت ها است.  

استاندار کرمانشاه افزود: کاهش ۳۰ درصدی کارکنان ادارات با تشخیص مدیر کل، تقلیل فعالیت بازارچه ها، مغازه ها، میدان های میوه و تره بار و ... و نظارت بسیار جدی بر عملکرد آنها، نظارت بیشتر بر پارک ها تفرجگاه ها و مراکز گردشگری، محدودیت یا جلوگیری از هر گونه تجمع در آرامستان ها، محدودیت فعالیت تالارهای پذیرایی و مجالس عروسی، محدودیت مراجعه حضوری به مراکز الکترونیک قضایی، پلیس +۱۰ و دفاتر پیشخوان نیز جزو محدودیت ها هستند.  

مدیر ارشد استان ابراز داشت: محدودیت و تعطیلی کلیه مراکز ورزشی، اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری از جمله سینماها، محدودیت تشکیل جلسات حضوری در کلیه ادرات، اعمال محدودیت در برنامه های مذهبی و مناسبت های خاص در مساجد و تکایاو ...، تداوم تعطیلی استخرهای شنا، تعطیلی اقامتگاه ها و تورهای گردشگری، نظارت قوی بر رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص در پایانه های ریلی و هوایی، تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها در تاکسی رانی از جمله دیگر محدودیت ها است.  

بازوند با اشاره به اینکه وضعیت استان کاملا قرمز است، گفت: امیدواریم با تشدید مقررات و نظارت ها شاهد کاهش ابتلاها باشیم.  

مدیر ارشد استان بیان داشت: فرمانداران نیز بر اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت ویژه داشته باشند چرا که هیچ چیز بالتر و مهمتر از سلامت مردم نیست.

بازوند خاطر نشان کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی در سطح کشور ۵۵ درصد است این در حالی است که این میزان در استان کرمانشاه ۴۹ درصد اعلام شده که ۶ درصد پایین تر از میانگین کشوری هستیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: میزان رعایت صنفوف در کشور ۵۶ درصد اعلام شده این در حالی است که این میزان در استان ۵۴ درصد است و نشان می دهد نیازمند نظارت بیشتر در این زمینه هستیم.  

بازوند گفت: میانگین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، بانک ها و نهادها در کشور ۷۸ درصد است این در حالی است که این میزان در استان ۷۲ درصد اعلام شد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: از نظر ابتلای به بیماری کرونا بالاتر از میانگین کشوری هستیم اما از لحاظ درصد فوتی ها از مینگین کشوری پایین تر هستیم که جای تقدیر از کادر پزشکی و درمانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه