اخبار داغ

عشق اینجا معنی پیدا می کند؛

ویزیت رایگان 800 نفر فقط در یک روز/ دفاع مقدس الگوی خدمت رسانی در مناطق محروم شده است

ویزیت رایگان 800 نفر فقط در یک روز/ دفاع مقدس الگوی خدمت رسانی در مناطق محروم شده است
پزشکان متخصص بسیجی شهرستان بیجار کردستان با الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب طرح شهید رهنمون در طی یک روز به 800 نفر از اهالی شهر پیرتاج خدمات دهی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در روزگاری که هیاهوی دنیا و دغدغه های فراوان ذهن انسان را به سمت و سوهای مختلفی می کشاند، هستند پزشکانی که به توجه به ویزیت های نجومی و زیر میزهایی که در بین برخی مد شده است ، راهی مناطق محروم می شوند تا بتوانند زکات علم خود را پرداخت نمایندو به محرومین خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

بسیج جامعه پزشکی از نهادهایی است که اعضای آن با الگو گرفتن از رشادت و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پا در عرصه فعالیت در مناطق محروم نهاده اند.

,

بدون شک بسیج جامعه پزشکی کشور از جمله نهاد‌های فعال در عرصه سلامت محسوب می‌شود که فعالیت این نهاد در مقابله با شیوع بسیاری از بیماری‌ها مانند وبا و یا ریشه‌کنی فلج اطفال، توانسته است کارنامه درخشانی برجای بگذارد.

,

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس تیم تخصصی درمانی شهید رهنمون بیجار جهت خدمات دهی رایگان عازم منطقه پیرتاج بیجار شد.

,

ویزیت رایگان 800 نفر در طول یک روز توسط بسیج جامعه پزشکی بیجار

, ویزیت رایگان 800 نفر در طول یک روز توسط بسیج جامعه پزشکی بیجار, ویزیت رایگان 800 نفر در طول یک روز توسط بسیج جامعه پزشکی بیجار,

فرمانده سپاه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز تعدادی از پزشکان بسیجی شهرستان بیجار با الگو گرفتن از رسادت و فداکاری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در منطقه محروم پیرتاج جهت خدمات دهی رایگان حضور پیدا کردند.

,

وی افزود: این برنامه در قالب طرح شهید رهنمون با حضور 5 پزشک متخصص داخلی، زنان ، اطفال،  دندانپزشک ، داروساز، ماما، کارشناس تغذیه و روانشناس اجرا شد.

,

میرآقایی گفت: پزشکان بسیجی متخصص در طول یک روز به 800 نفر از مردم محروم شهر پیرتاج و روستاهای اطراف خدمات دهی کردند.

,

, ,

زکات تخصصم خدمت به مردم مناطق محروم است

, زکات تخصصم خدمت به مردم مناطق محروم است, زکات تخصصم خدمت به مردم مناطق محروم است,

سارا پیرمحمدی دندانپزشک تیم شید رهنمون در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: خدمت به مردم مناطق محروم را افتخاری در کارنامه کاری خودم می دانم و قول می دهم هر کاری از دستمان برآید برای رفع مشکلات این مردم انجام می دهم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم مناطق محروم را نوعی پرداخت زکات علم می دانم ، افزود: متاسفانه میزان محرومیت این منطقه خیلی زیاد است و این اقدام سپاه در خدمت رسانی به مردم محروم بسیار ستودنی است.

,

, ,

بسیج و سپاه پیشگام خدمت به مردم محروم هستند

, بسیج و سپاه پیشگام خدمت به مردم محروم هستند, بسیج و سپاه پیشگام خدمت به مردم محروم هستند,

قائم پناه یکی از بیماران حاضر در درمانگاه شهر پیرتاج با اشاره به خدمات ارزشمند بسیج و سپاه در نقاط محروم اظهار کرد: سپاه و بسیج در طول سال های پس از انقلاب به خوبی ثابت کردند که علاوه بر فعالیت های ارزنده و خوب در عرصه برقراری نظم وامنیت در منطقه، توانسته اند در سایر بخش های خدماتی، بهداشتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز دیگران باشند.

,

وی اقدامات بسیجیان در قالب طرح ها و رزمایش های مختلف را مرهم درد محرومان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به معنای واقعی کلمه تنها نهادی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده است؛ به گونه ای که حضور داوطلبانه و جهادی این افراد در مناطق محروم و حاشیه لبخند رضایت را بر لبان مردم حک کرده است.

,

شکری یکی دیگر از بیماران گفت: در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشگام خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

,

وی ادامه داد: بسیاری از مردم که در شهرهای تازه تاسیس ساکن هستند، دارای توان مالی بسیار ضعیفی هستند و این گونه طرح ها می تواند کمک بسیار بزرگی به بیماران و نیازمندان دریافت خدمات پزشکی کند.

,

, ,

پزشکان بسیجی با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس به مردم محروم خدمت می کنند

, پزشکان بسیجی با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس به مردم محروم خدمت می کنند, پزشکان بسیجی با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس به مردم محروم خدمت می کنند,

ابوالفضل خدامرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار که بعنوان متخصص اطفال تیم شهید رهنمون را همراهمی می کند بیان داشت: بسیج با نقش اثرگذار خود و با از خود گذشتگی و فداکاری در صحنه دفاع از این آب و خاک خوش درخشید و در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی و سلامت برای خدمت‌رسانی بهتر به مناطق محروم ورود پیدا کرد.

,

وی به رسالت پزشک بسیجی اشاره و تصریح کرد: در شرایط فعلی که عموم مردم از نظر اقتصادی و معیشت تحت فشار هستند، رسالت پزشک متعهد بسیجی همدردی با مردم است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار تاکید کرد: در چنین شرایطی پزشکان باید دلسوزانه و متعهدانه خود را از مردم جدا نبینند. همچنان که جامعه پزشکی در هشت سال دفاع مقدس شهدا، اسرا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

,

خدامرادی بیان داشت: ویزیت رایگان توسط 5 پزشک متخصص ، ارائه داروی رایگان و  ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان تغذیه و سلامت روان از مهمترین اقدامات پزشکان بسیجی در شهر پیرتاج است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه