اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

محافظه کاری خنجر بر حنجره انقلاب است

محافظه کاری خنجر بر حنجره انقلاب است
ناصری موحد گفت: امروز محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است و روحانیون باید روشن، مبین و واضح بیان کنند تا مردم در زمینه بصیرت افزایی رشد پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دکتر احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار با اساتید و طلاب حوزه های علمیه تربت حیدریه اظهار داشت: ما پرورش یافته مکتب امام حسین علیه السلام هستیم و به قول شهید اوینی چه جنگ باشد چه نباشد راه ما از کربلا می گذرد و سردار دلها حاج فاسم سلیمانی هم کار را تمام کرد و فرمود ما ملت امام حسینیم و ایران قرارگاه حسین بن علی علیه السلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: ما مدعی هستیم آن کشور و نظامی که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایران است و شهدای زیادی برای این اقتدار و عظمت تقدیم کرده، از رییس جمهور و نخست وزیر نمونه شهیدان رجایی و باهنر تا شهید بهشتی قوه قضاییه، که همه در راه عزت انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان کرد: انقلاب ما انقلاب عزت و دنباله رو هیهات مناالذله امام حسین علیه السلام است و آنچه که در عزت حسینی نهفته است مبارزه با استکبار و در این راه روحانیون باید پیشقراول باشند.

,
,
,

وی افزود: امروز محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است و روحانیون باید روشن مبین و واضح بیان کنند تا مردم در زمینه بصیرت افزایی رشد پیدا کنند.

,

سرهنگ ناصری موحد گفت: ما اهل جناح و حزب نیستیم بلکه ولایت مداریم و هرآنچه که راهبرد و سیاست رهبری است باید تا پایین ترین سطح رده خود آن را تببین کنیم.

,

وی بیان کرد: امروز برای دفاع از انقلاب باید از آبروی خود مایه بگذاریم و با کلام نافذ از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه