اخبار داغ

فرمانده منطقه پنجم ندسا؛

معنویت و ایثار برگرفته از دفاع مقدس راه حل مشکلات کنونی جامعه است

معنویت و ایثار برگرفته از دفاع مقدس راه حل مشکلات کنونی جامعه است
سردار عظمایی گفت: معنویت و ایثار برگرفته از دفاع مقدس راه حل رفع مشکلات کنونی جامعه است و اگر ما بتوانیم این ویژگی ها را در جامعه نهادینه ساریم مشکلات و کمبودهای جامعه برطرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای بندرکنگ که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد دفاع مقدس را یک حماسه معنوی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثار، از خود گذشتگی و آرمانخواهی است، و شهدا با ایثار و گذشتن از جان خود استقلال و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده منطقه پنجم ندسا با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، برگرفته از فرهنگ عاشورا است افزود: معنویت و ایثار برگرفته از دفاع مقدس راه حل رفع مشکلات کنونی جامعه است. و اگر ما بتوانیم این ویژگی ها را در جامعه نهادینه ساریم مشکلات و کمبودهای جامعه برطرف خواهد شد.

,

وی با تاکید بر ضرورت الگو برداری از فرهنگ غنی دفاع مقدس ادامه داد: علم و عمل بدون معنویت معنی ندارد. رزمندگان دوران دفاع مقدس علم و عمل با معنویت همراه داشتند و از جان و مال خودشان گذشتند و برای دفاع از اسلام و انقلاب و زنده نگه داشتن راه امام جانانه با دست خالی جنگیدند و مقاومت کردند این در حالی اتفاق افتاد که در آن طرف، نزدیک به ۸۱ کشور از رژیم بعث عراق حمایت میکردند.

,

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران، رهبری قاطع امام خمینی(ره) و ولایت پذیری مردم را از مهمترین دلایل پیروزی در دفاع مقدس خواند و یادآور شد: زمانی که امام(ره) فرمان داد ولایت پذیری مردم نسبت به امام(ره)، منجر به حضور چشم گیر آنها در جبهه ها شد و شاهد حضور اقشار مختلف مردم در جبهه ها بودیم.

,

سردار عظمایی  در پایان خاطر نشان کرد: ایمان و توکل در جبهه ها باعث شد جوان ها برای شهادت از هم سبقت می گرفتند، شهدای مدافع حرم الگوی بارز فرهنگ دفاع مقدس و ولایت پذیری محض است. مکتب حاج قاسم زنده و پویا است لذا با نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نباید اجازه دهیم که این فرهنگ غنی از بین برود یا دستخوش تحریف گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه