اخبار داغ

با حضور جهانگیری؛

۱۲ طرح دریایی و بندری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

۱۲ طرح دریایی و بندری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
۱۲ طرح دریایی و بندری به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال در سفر معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان در بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز در ادامه سفر به استان هرمزگان پس از افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب، با حضور در بندر شهید رجایی استان هرمزگان از نزدیک در جریان واردات کالاهای مختلف قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این آیین افتتاح، گفت: پروژه‌های مذکور در حوزه‌های زیرساخت‌های دریایی، بندری، مخابراتی و گردشگری دریایی است که در سراسر استان احداث و امروز با حضور معاون اول رییس جمهور و هیات همراه به بهره برداری رسید.

,

وی افزود: پایانه ترانزیت و صادراتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث ۱۲ پست اسکله شناور گردشگری در ۶ نقطه تعیین شده از سواحل استان، نوسازی اسکله ۱۶ تا ۲۰ بندر شهید رجایی، نوسازی خطوط ریلی خط ۴ راه آهن بندر شهید رجایی و تحویل و بهره‌برداری از یک فروند بارج جمع‌آوری آلودگی و قایق طناب گیر، از جمله طرح هایی بودند که افتتاح شدند.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تحویل و بهره‌برداری از یک فروند بارج جمع‌آوری آلودگی و قایق تناب گیر و چندین پروژه مخابراتی را از دیگر پروژه‌های حوزه دریایی و بندری است و تمامی این طرح‌ها به شکل نمادین با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان در بندر شهید رجایی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

,

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در مجموع با سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۳۱۲ نفر، راه‌اندازی شده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه