اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی؛

گلایه اهالی "موردستان" از اجرانشدن شبکه فاضلاب بعد از گذشت 20 سال/ سرپرست اداره آب بشرویه: بازنگری مطالعات در حال انجام است

گلایه اهالی "موردستان" از اجرانشدن شبکه فاضلاب بعد از گذشت 20 سال/ سرپرست اداره آب بشرویه: بازنگری مطالعات در حال انجام است
اهالی روستای موردستان شهرستان بشرویه از اجرایی‌نشدن شبکه فاضلاب روستا گلایه‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی عضو شورای اسلامی روستای موردستان شهرستان بشرویه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آب قنات روستای موردستان مورد استفاده کشاورزی است و متأسفانه فاضلاب چند خانواده در روستا به سمت قنات می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
مصوبه مجلس اجرایی نشد
, مصوبه مجلس اجرایی نشد, مصوبه مجلس اجرایی نشد,
 
,
وی با بیان این‌که در این خصوص مکاتبات زیادی انجام داده‌ایم، افزود: طرح اجرایی شدن شبکه فاضلاب روستای موردستان در مجلس ششم به تصویب رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.
,
 
,
عضو شورای اسلامی روستای موردستان بیان کرد: علاوه بر روستای موردستان سه روستای دیگر به این طرح الحاق شد و علی‌رغم این‌که اولویت با موردستان بود و اتصالات برای اجرای شبکه فاضلاب خریداری شد اما کار اجرایی نشده و پیمانکار کار را رها کرده و رفته است.
,
 
,
رضایی عنوان کرد: لوله و اتصالات خریداری شده برای اجرای طرح فاضلاب روستای موردستان در اداره آب و فاضلاب شهرستان بشرویه موجود است.
,
 
,
وی از اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب در این روستا خبر داد و گفت: با این اعتبار مقداری از شبکه فرسوده روستا تعویض شده و مابقی قرار بود برای اجرای طرح فاضلاب استفاده شود اما از تخصیص و هزینه مابقی اعتبار اطلاعی ندارم چراکه آب و فاضلاب روستایی در آن زمان در این خصوص چیزی به شورای روستا اعلام نکرد.
,
 
,
بازنگری مطالعات شبکه جمع‌آوری فاضلاب تا پایان بهمن‌ماه
, بازنگری مطالعات شبکه جمع‌آوری فاضلاب تا پایان بهمن‌ماه, بازنگری مطالعات شبکه جمع‌آوری فاضلاب تا پایان بهمن‌ماه,
 
,
سید مهدی جوادی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بشرویه در این خصوص به خاورستان، گفت: بازنگری مطالعات شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب روستای موردستان توسط شرکت مشاور تا پایان بهمن ماه سال جاری در حال انجام است.
,
 
,
وی افزود: لوله‌های فاضلاب خریداری شده و در انبار اداره آب و فاضلاب شهرستان بشرویه موجود است.
,
 
,
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بشرویه بیان کرد: پس از اتمام مطالعات طرح و تخصیص اعتبار لازم اجرای شبکه فاضلاب روستا طبق طرح اجرا خواهد شد.
,
 
,
جوادی به اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح فاضلاب روستای موردستان در مجلس اشاره کرد و افزود: سه کیلومتر شبکه آب روستا از اعتبار تخصیص داده شده اجرایی شد ضمن این‌که لوله و اتصالات جهت اجرایی شدن شبکه فاضلاب روستا نیز از همان اعتبار خریداری شده و در حال حاضر در انبار اداره آب و فاضلاب بشرویه موجود است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اهالی موردستان مطمئن باشند لوله و اتصالاتی که برای اجرای شبکه فاضلاب روستا خریداری شده قطعا برای همین موضوع استفاده خواهد شد و قرار نیست در جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد چراکه اموال دولت بوده و مستندات خرید و وجود آن موجود است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه