اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛

وخامت وضع کرونا در البرز صنوف را تعطیل می کند

وخامت وضع کرونا در البرز صنوف را تعطیل می کند
نورمحمد فردی گفت: با توجه به اینکه24 استان کشور در وضعیت قرمز به سر می برند، در صورتی که وخامت اوضاع را در البرز شاهد باشیم، برخی صنوف و مراکز تعطیل خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون سیاسی استاندار البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه 24 استان کشور در وضعیت قرمز به سر می برند، در جمع خبرنکاران گفت: متاسفانه در صورتی که وخامت اوضاع را در استان شاهد باشیم برخی صنوف و مراکز تعطیل خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نور محمد فردی افزود:  با توجه به اینکه شیوع بیماری و تلفات در سطح استان و کشور افزایش پیدا کرده است، لازم است اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های دولتی و مردم انجام شود. البته 5 استان کشور در وضعیت هشدار قرار دارند و این روند نشان می دهد حساسیت شیوع کرونا بسیار بالا است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شهروندان البرز باید شستن دست، ضدعفونی معابر، داشتن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نظارت‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی و صمت البرز تشدید شده و درصورت مشاهده افرادی که شرایط را رعایت نمی‌کنند، با آنها برخورد جدی خواهد شد.
,
 
,
فردی حضور دانش آموزان در کلاس های درس را اختیاری دانست و تصریح کرد: اگر دانش آموز یا خانواده ای خواستار حضور در مدرسه باشند آموزش و پرورش موظف به برگزاری کلاس است اما بر اساس آمارهایی که دارین اغلب دانش آموزان البرزی از مدارس استقبال نکرده و کلاس درس نمی روند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه زندگی با کرونا را مدیریت کرد، خاطرنشان داشت: در شرایط فعلی باید برای انجام فعالیت ‌های اقتصادی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا سلامتمان به خطر نیفتد چرا که در غیر این صورت ناچار به تعطیلی برخی واحدها و صنوف خواهیم بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه