اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز؛

11 شهروند البرزی طی 24 ساعت گذشته قربانی کرونا شدند

11 شهروند البرزی طی 24 ساعت گذشته قربانی کرونا شدند
محمد فتحی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده ‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری البرز به ۱۱۴۷ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۹۶۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند، در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده ‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری البرز به ۱۱۴۷ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد فتحی افزود:  در حال حاضر ۵۸۱ نفر شامل موارد (قطعی ، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند که از این آمار 311 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند، همچنین از دیروز تا امروز پنجم مهرماه ۶۸ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه تصریح کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۷ هزارو ۷۰۶ نفر  است در نتیجه رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند راهکار موثری در پیشگیری از شیوع این ویروس باشد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه