اخبار داغ

کرونا لطمه بزرگی به والیبالیست‌ها زد؛

هاشمی: تمام تلاش خود را برای تکرار قهرمانی به‌کار می‌گیریم/ تمرکزمان روی تمرینات بدنی و استقامتی است

هاشمی: تمام تلاش خود را برای تکرار قهرمانی به‌کار می‌گیریم/ تمرکزمان روی تمرینات بدنی و استقامتی است
سرمربی تیم بانوان والیبال سایپا گفت: در استارتی که تیم ما داشته تقریباً ۹۰ درصد به کسب قدرت بدنی و آمادگی جسمانی پرداخته شده و سپس به کارهای تکنیکی و تاکتیکی می‌پردازیم.
[

مریم‌السادات هاشمی، سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا و درخصوص شرایط تمرینی بلندقامتان بانوی ایرانی در روزهای کرونایی اظهار داشت: کرونا لطمه بزرگی به تمام ورزشکاران کشور زد اما خوشبختانه بانوان والیبالیست ما چون ملی‌پوش هستند و رویکرد حرفه‌ای دارند، طی روزهای قرنطینه در منزل مشغول به تمرین بودند. در استارتی که تیم ما داشته تقریباً ۹۰ درصد به کسب قدرت بدنی و آمادگی جسمانی پرداخته شده و سپس به کارهای تکنیکی و تاکتیکی می‌پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هاشمی همچنین درباره شانس قهرمانی تیمش در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مثل سال گذشته روی سکوی قهرمانی بایستیم و خوشحالم که ۹ تیم را امسال در لیگ برتر بانوان خواهیم داشت. رقابت پلی‌آف هم طبق روال سال‌های قبل وجود دارد و تمام سعی خود را برای قهرمانی خواهیم داشت.
,
 
,
گفتنی است مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال بانوان دیروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و معین شد که اولین عصر پنج‌شنبه از آبان‌ماه، نخستین دیدار لیگ نوزدهم والیبال بانوان برگزار شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه