اخبار داغ

مدرس دانشگاه‌های خراسان شمالی:

علاج مشکلات کشور در گرو دولت جوان انقلابی است

علاج مشکلات کشور در گرو دولت جوان انقلابی است
پارسا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که علاج مشکلات کشور را دولت جوان انقلابی مطرح کرده‌اند، گفت: تاریخ بیانگر این است جوانانی که از نظر معنویت و مسائل دینی خودساخته بوده اند، در مدیریت امور از دیگران موفق تر بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی پارسا، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با عصراترک، با اشاره به اینکه پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، ثمره اعتماد امام خمینی (ره) به جوانان بود، ظهار داشت: جوانان پاسخ این اعتماد را به خوبی دادند و  بخاطر وجود روحیه و نشاط جوانی و توان و انرژی و ظرفیتی که دارند می‌شود به آنها اعتماد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,


نویسنده کتاب جوانان در جهاد و شهادت با اشاره به تاریخ صدر اسلام، خاطرنشان کرد: اولین یاران و دوستداران پیامبر اسلام، جوانان بودند که در همین باب پیامبر عزیز اسلام فرمودند پیران با من جنگیدند و جوانان مرا گرامی داشتند.

,
,


پارسا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که علاج مشکلات کشور را دولت جوان انقلابی مطرح کرده اند، اظهار کرد: تاریخ  بیانگر این است که جوانانی که از نظر معنویت و مسائل دینی خودساخته بوده اند، در مدیریت امور از دیگران موفق تر بوده اند.

,
,


وی با اشاره به اینکه بار اصلی جنگ تحمیلی و مقابله با دشمن متجاوز، بر دوش جوانان بود، خاطرنشان کرد: ای کاش امروز نیز مانند دوران دفاع مقدس برای اداره کشور به جوانان اعتماد شود.

,
,


 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه متاسفانه امروز از ظرفیت جوانان در تمام عرصه ها و مسئولیت ها استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: اعتماد به جوانان حزب اللهی برای حل مشکلات کشور باید از یک جای شروع شده و بکار گیری شوند.

,
,


نویسنده کتاب جوانان در جهاد و شهادت، خطاب به جوانان جامعه نیز افزود: طرف دیگر ماجرا خود جوانان هستند که نباید صحنه و میدان را خالی بگذارند و کنار بکشند.

,
,


وی ادامه داد: نباید سختی ها و کمبودها باعث عقب نشینی جوانان شود بلکه باید پای کار حاضر شده و توانایی خودشان را نشان بدهند تا تمام آنان که نسبت به جوانان اعتمادی ندارند مجاب شوند تا از این ظرفیت استفاده کنند.

,
,


پارسا در پایان با اشاره به اینکه جوانان گذشته خود جوش و جهادی پای کار انقلاب آمدند، گفت: در زمان حاضر هم  نباید عافیت طلبی، یأس، کم تحرکی و تاثیرات رسانه های غربی و فضای مجازی  باعث گمراهی و کنار کشیدن جوانان از میدان عمل شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه