اخبار داغ

در آیینی با حضور جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه؛

سالن چند منظوره روستای کوئیک عزیز در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد

سالن چند منظوره روستای کوئیک عزیز در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد
با حضور جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ، فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سالن چند منظوره ٩ دی سردار شهید اسدالهی در روستای کوئیک عزیز بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز سردار مرتضی مرادی جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در آیین افتتاح سالن چند منظوره روستای کوئیک عزیز در شهرستان سرپلذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تکریم خانواده های ایثارگران ،گفت: پس از زلزله سال ۹۶ در این منطقه باید به دنبال این باشیم تا دوباره با ایجاد فضاها و تجهیزات ورزشی در محلات و روستاها نشاط اجتماعی را در بین مردم بویژه جوانان فراهم سازیم.

وی با بیان این که شور سازندگی موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه می شود، اضافه کرد: موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب  نیز در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: در راستای خدمت به مردم و افزایش سلامت عمومی جامعه به ویژه قشر جوانان همه ارگان ها در کنار سپاه و با همکاری یک دیگر در مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش رغبت به ورزش در کنار هم همکار لازم را داریم.

وی افزود: این سالن ورزشی چند منظوره با مساحت یک هزار و ۶۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت استفاده و رفاه حال جوانان این منطقه مرزی به همت سپاه ناحیه سرپلذهاب احداث شده است‌.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰هزارتن جمعیت و ۴۸کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه