اخبار داغ

در میزگرد راویان و رزمندگان دفاع مقدس مطرح شد؛

برخی‌ها به دنبال سرکوب فرهنگ جهاد و شهادت هستند/ تمام مشکلات کشور به دلیل فراموش کردن مدیریت جهادی است

برخی‌ها به دنبال سرکوب فرهنگ جهاد و شهادت هستند/ تمام مشکلات کشور به دلیل فراموش کردن مدیریت جهادی است
یک رزمنده دفاع مقدس گفت: برخی در تلاش هستند که فرهنگ جهاد و شهادت را سرکوب کنند و ایثارگران را بعنوان افرادی طلبکار و دیکتاتور معرفی کنند، در صورتی که در برهه‌های مختلف به همه ثابت شده است که رزمندگان، جانبازان، خانواده ایثارگران و شهدا نجیب‌ترین و قانع ترین افراد در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، به مناسبت چهلمین سال از هفته دفاع مقدس پایگاه خبری تحیلی ۸دی میزبان سه تن از رزمندگان جبهه های نبرد و راویان دفاع مقدس شد، گفتگویی متفاوت و چالش برانگیز با حضور آقایان جمال محمدی، حمدالله نظربین و صادق مقدادی که خواندنش خالی از لطف نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، به مناسبت چهلمین سال از هفته دفاع مقدس پایگاه خبری تحیلی ۸دی میزبان سه تن از رزمندگان جبهه های نبرد و راویان دفاع مقدس شد، گفتگویی متفاوت و چالش برانگیز با حضور آقایان جمال محمدی، حمدالله نظربین و صادق مقدادی که خواندنش خالی از لطف نیست., ۸دی,

"جمال محمدی" از رزمندگان دفاع مقدس در این میزگرد با تاکید بر اینکه اگر همین امروز رهبرمعظم انقلاب دستور بدهند که در خط مقدم حضور پیدا کنم بدون لحظه ای درنگ انجام وظیفه می کنم اظهار کرد: در زمان تجاوز عراق که با پشتیبانی استکبار جهانی انجام شد ما به فرمان امام خمینی(ره) برای حفظ ملت و خاک کشورمان و برای رضای خدا به میدان جنگ رفتیم.

,

وی با بیان اینکه شاید در طول چهار دهه از انقلاب تغییرات سیاسی باعث شده برخی از ریل انقلاب خارج شوند اما اکثریت رزمندگان از آن دوران با افتخار یاد می کنند افزود: رزمندگان مخلص و انقلابی از گذشته و مسیری که در دوران جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتند، پشیمان نیستند و اگر بار دیگر رهبر معظم انقلاب دستور دهند به خط مقدم خواهیم رفت و سنگر درست می کنیم تا ملت ایران پشت سر ما در امان باشند.

,

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی در ادامه با انتقاد از ساختار سینمای دفاع مقدس بیان کرد: در برخی فیلم ها عراقی را افرادی پخمه و ساده لوح نشان می دهند، در صورتی که اگر نیروهای رژیم بعثی اینگونه بودند که جنگ ۸سال طول نمی کشید!

,

وی تصریح کرد:  نیروهای عراقی در مقابل رزمندگان و بسیجی های ما که دارای یک تفکر واحد و با سطح ایمانی متفاوت بودند، هدفی نداشتند.

,

آنقدری که کلمه جنگ را درشت نوشتیم آن را درست ننوشتیم

, آنقدری که کلمه جنگ را درشت نوشتیم آن را درست ننوشتیم,

محمدی با بیان اینکه نتوانستیم وقایع دوران دفاع مقدس را بطور صحیح به نسل جدید انتقال دهیم، ما آنقدری که کلمه جنگ را درشت نوشتیم آن را درست ننوشتیم، گفت: نسل جدید ما با وجود اینکه افتخارآفرینان جنگ تحمیلی هنوز زنده اند و خاطراتشان تحریف شده نیست اما نسبت به افتخارات بی نظیر دوران ۸سال دفاع مقدس بیگانه و ناآشنا هستند.

,

بچه های جبهه و جنگ به انزوا کشیده شدند

, بچه های جبهه و جنگ به انزوا کشیده شدند,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: این کم کاری هم از جانب مسئولین فرهنگی جامعه است و هم بچه های جنگ،که درست ارتباط برقرار نکردیم و از طرفی شرایط سیاسی جامعه در هر دوره متحول شد و یک موج جدید سیاسی در کشور ایجاد شد که در نهایت باعث شد بچه های جبهه و جنگ به انزوا کشیده شوند.

,

, ,

فرصت طلب ها با تغییر دولت ها چفیه های خود را پنهان کردند و نان به نرخ روز خور شدند

, فرصت طلب ها با تغییر دولت ها چفیه های خود را پنهان کردند و نان به نرخ روز خور شدند, فرصت طلب ها با تغییر دولت ها چفیه های خود را پنهان کردند و نان به نرخ روز خور شدند,

وی با بیان اینکه گاهی انسان در تنگناهای اقتصادی، دین و اعتقاد خود را زیر پا می گذرد افزود: چهار دهه از انقلاب اسلامی آزمونی بزرگ برای انقلابی ها است، عده ای از قطار انقلاب جا ماندند، عده ای فرصت طلب هم با تغییر دولت ها چفیه های خود را پنهان کردند و نان به نرخ روز خور شدند.

,

محمدی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در شرایط حساس دوران جنگ به جوانان ایمان و اعتقاد داشت افزود: در دوران جنگ تحمیلی اکثر فرماندهان لشکر کمتر از ۲۵سال سن داشتند، روش امام راحل (ره) فضا دادن به جوانان بود و امروز جامعه ما به چنین نگاه و اعتقادی در جهت اصلاح ساختار اقتصادی و مدیریتی با باور به جوانان نیاز دارد.

,

تمام بلاهای این کشور به دلیل فراموش کردن مدیریت جهادی است

, تمام بلاهای این کشور به دلیل فراموش کردن مدیریت جهادی است,

این ایثارگر دوران جنگ تحمیلی با اشاره به نگاه رهبرمعظم انقلاب به مدیریت جهادی توسط جوانان در سطوح مختلف، بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند تمام بلاهای این کشور به دلیل نداشتن مدیریت جهادی است، باور به جوان می بایست در سیستم اجرایی و مدیریتی کشور حاکم باشد.

,

وی تصریح کرد: جامعه امروز به نسل جوان به بهانه احساساتی و بی تجربه بودن بها نمی دهند، همه پیرمردان صندلی های مدیریتی و وزارتخانه ها را اشغال کردند، حتی مدیران کل سعی می کنند معاونان خویش را ضعیف تر از خود انتخاب کنند تا جای خودشان را نگیرند! در صورتی که مدیرکل باید نیروی جوان را در کنار خود آموزش دهد و بعد صندلی را در اختیار نسل جوان آموزش دیده قرار دهد.

,

حزب بازی ها و عدم باور به جوانان منجر به نابسامانی اقتصادی شده

, حزب بازی ها و عدم باور به جوانان منجر به نابسامانی اقتصادی شده,

محمدی با بیان اینکه سیستم مدیریتی جامعه باید مانند سیستم ارتقای نظامی باشد افزود: گاهی یک معلم مستقیم فرماندار می شود، این جابه جایی ها، حزب بازی ها و عدم باور به جوانان باعث نابسامانی اقتصادی می شود، چرا کسی که جزء سران فتنه بوده، سابقه اختلاس هم داشته و با وجود دو سال انفصال خدمت مجددا وارد بدنه دولت می شود و کسی هم حق اعتراض ندارد؟!

,

در اوج بحران کرونا دولتی ها فرار کرده بودند و جوانان اوضاع را مدیریت کردند

, در اوج بحران کرونا دولتی ها فرار کرده بودند و جوانان اوضاع را مدیریت کردند,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت و مسئولیت بخش های مختلف جامعه باید به نسل پویا و جوان سپرده شود گفت: در حوادث طبیعی سیل و زلزله و در این اواخر با شیوع بحران کرونا که دولتی ها عملا فرار کرده بودند و  جوانان با مدیریت جهادی اوضاع را کنترل و به ملت خدمت کردند.

,

این رزمنده ۸سال دوران دفاع مقدس در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران کهنسال ما در سطح کشور تفکر ملی ندارند، برای آنها تنها بقای مدیریت خودشان مهم است و آینده نظام اهمیتی ندارد.

,

محمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بعنوان گنج با ارزشی که باید از آنها محافظت نمود یاد کرد و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس برعکس همه دنیا که از چیزهای گران بهای خود محافظت و مراقبت می کنند، در شرایط مختلف در معرض آسیب قرار دارند.

,

 

,

, ,

جامعه با آفتی به نام سیاست زدگی مواجه است

, جامعه با آفتی به نام سیاست زدگی مواجه است, جامعه با آفتی به نام سیاست زدگی مواجه است,

وی از سیاست زدگی بعنوان یک آفت در جامعه یاد کرد و افزود: سیاسی کاری خوب است اما جامعه به سمتی رفته است که سیاست زده شده است، تبدیل به جامعه ای شدیم که متاسفانه همه چیز را سیاسی و حزبی می بیند، وقتی کسی با حزب آنها نیست بطور کامل آن فرد را قبول ندارند و حتی در مقابل انتقادی سازنده جبهه میگیرند.

,

این ایثارگر دوران جنگ تحمیلی با اشاره به مسئله نفوذ دشمن ابراز کرد: امرور پیش از آنکه کلام منعقد شود ضدانقلاب ها روی آن کار و موج سواری می کنند، گاهی با بولد کردن و مظلوم نشان دادن شخصی از بدنه نظام سعی در ایجاد شکاف می کنند، در این مواقع شنونده باید عاقل باشد.

,

محمدی با بیان اینکه تمام حربه های دشمن در جهت ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و تمرکز خود را بر روی نفوذ گذاشته است افزود: دشمن از جنگ تحمیلی، ترور سرداران و دانشمندان هسته ای شروع کرده تا امروز که به تحریم اقتصادی و حمله داعش تا بهارستان رسیده است و در تمام این مراحل با شکست مواجه شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم با وجود گله هایی که از وضعیت کشور دارند، اما با اصل نظام مشکلی ندارند و پشت نظام جمهوری اسلامی ایران به جوانان خود قرص است.

,

در ادامه "حمدالله نظربین" رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس در این میزگرد منشاء حضور رزمندگان در جبهه های جنگ را عشق به ملت، خاک و ولایت نام برد و اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی ما نه جو زده شدیم و نه هیجان زده، عشق و عِرق به وطن باعث شد که در مقابل دشمن بایستیم.

, "حمدالله نظربین",

این راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راویان و کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند در حاشیه قرار گرفتند افزود: برخی مسئولین و کسانی که در دوران جنگ تحمیلی حضور نداشتند و اگر هم بودند اهل دفاع مقدس نبودند امروز روایتگر دوران دفاع مقدس شدند، نباید فرصت روایتگری را از افرادی که تک تک آن لحظات را با تمام وجود لمس کردند را بگیرند.

,

سهم سردار سلیمانی یک موشک بود آن هم مستقیم از طرف ابلیس، نه یک گلوله از اسلحه یک داعشی نجس!

, سهم سردار سلیمانی یک موشک بود آن هم مستقیم از طرف ابلیس، نه یک گلوله از اسلحه یک داعشی نجس!,

وی با اشاره به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اعتقاد دارم روی هر گلوله و ترکشی نوشته شده که سهم چه کسی است، اکثر شهدا از زمان، مکان و چگونگی شهادت خود خبر داشتند و یا آن را از قبل آرزو داشتند، سهم سردار سلیمانی هم یک موشک آن هم مستقیم از طرف ابلیس بود نه یک گلوله از اسلحه یک داعشی نجس.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: کسانی که در طول ۸سال جنگ تحمیلی برای رضایت خدا و عاشقانه در جبهه های جنگ حضور داشتند به مقام شهادت رسیدند و عاقبت بخیر شدند و امروز متاسفانه کسانی وجود دارند که نتیجه عملکرد آنها ختم به خیر و عاقبت بخیری نمی شود.

,

خون شهدا خائنین به نظام را رسوا خواهد کرد

, خون شهدا خائنین به نظام را رسوا خواهد کرد,

نظربین صراحتا بیان کرد: قسم به عصر، به ولی عصر، به نماز عصر، قسم به قمقمه های خالی رزمندگان، کسانی که به امام راحل، انقلاب و آرمان های شهدا خیانت می کنند، خون شهدا آنها را رسوا میکند، خیلی از افراد رسوا شدند و بسیاری دیگر در صف رسوایی قرار دارند.

,

وی با بیان اینکه استفاده از نسل جوان تنها به یک شعار تبدیل شده است افزود: رهبر معظم انقلاب وقتی میفرمایند خرمشهرها در پیش است، باید از نسل جوان استفاده کنیم و ظرفیت آنها را برای سربازی امام زمان(عج) پرورش دهیم.

,

بخشی از مشکلات جامعه به دلیل شعار زدگی و در رأس قرار گرفتن افراد نالایق است

, بخشی از مشکلات جامعه به دلیل شعار زدگی و در رأس قرار گرفتن افراد نالایق است,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر این موضوع که برخی مشکلات جامعه بدلیل شعار زدگی است گفت: وقتی افراد نالایق و ناشایست در رأس امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... قرار می گیرند جامعه روبه فساد می رود.

,

, ,

بیشترین هجمه روانی به سمت جوانان ایران است

, بیشترین هجمه روانی به سمت جوانان ایران است,

نظربین خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان تحت شدیدترین عملیات روانی دشمن قرار دارد، بیشترین هجمه ها به سمت جوانان ایران است، اما در نهایت همین جوانانی که شاید ظاهری متفاوت دارند، در صورت بروز هرگونه اتفاق به مراتب با ژرفیت و قدرت بیشتری از جوانان دوران جنگ تحمیلی وارد خط مقدم میشوند.

,

در ادامه "صادق مقدادی" سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران با بیان اینکه مرخصی های دوران جبهه، باعث حسرت امروز ما هستند اظهار کرد: اگر‌ زمان به عقب بازگردد قطعا همان مسیر دفاع از خاک و انقلاب اسلامی را در پیش میگرفتم با این تفاوت که حتی یک روز هم از جبهه مرخصی نمی گرفتم و تمام لحظات خود را در این مسیر سپری می کردم.

, "صادق مقدادی",

برخی به دنبال سرکوب نفس جهاد و شهادت هستند

, برخی به دنبال سرکوب نفس جهاد و شهادت هستند,

این جانباز دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: برخی در تلاش هستند که نفس جهاد و شهادت را سرکوب کنند و ایثارگران را بعنوان افرادی طلبکار و دیکتاتور معرفی کنند، در صورتی که در برهه‌های مختلف به همه ثابت شده است که رزمندگان، جانبازان، خانواده ایثارگران و شهدا نجیب ترین و قانع ترین افراد در جامعه هستند.

,

برخی تولیدات سینمایی و کتاب ها باعث کوچک شمردن ۸سال جنگ تحمیلی می شود

, برخی تولیدات سینمایی و کتاب ها باعث کوچک شمردن ۸سال جنگ تحمیلی می شود,

وی با اشاره به برخی تولیدات تلوزیونی و رمان های احساسی و دور از واقعیتی که در باب ۸سال جنگ تحمیلی تولید شده اند گفت: برخی فیلم ها به گونه ای هستند که باعث کوچک نشان دادن ارزش ۸سال دفاع مقدس می شوند، عراقی ها از خیلی لحاظ نظیر جنگ هوایی، زرهی، مهندسی قوی تر از ما بودند، اما ما به چشم خود وعده خداوند که رعب مجاهدان را در دل دشمن می اندازد را دیدیم.

,

ضعف در مهندسی فرهنگی در حوزه دفاع مقدس

, ضعف در مهندسی فرهنگی در حوزه دفاع مقدس,

این جانباز دوران ۸سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: ما در کشور حدود ۲۷نهاد فرهنگی داریم که بودجه فرهنگی در اختیار آنها است اما سیاست های کلی فرهنگی ما بعد از دوران دفاع مقدس طوری تعریف نشده است که جلوه های ویژه دفاع مقدس را با بهترین شکل عرضه کنند.

,

بودجه فرهنگی در اختیار کسانی است که اعتقادی به جلوه های ایثارگری ندارند

, بودجه فرهنگی در اختیار کسانی است که اعتقادی به جلوه های ایثارگری ندارند,

وی با اشاره به اینکه مهندسی فرهنگی در نظام ما دچار مشکل است و بودجه فرهنگی در اختیار کسانی است که
اعتقادی به جلوه های ایثارگری ندارند گفت: سیاست کلی فرهنگی ما معرفی جلوه های ویژه دفاع مقدس نیست، تقریبا هر فیلمی که درباره دفاع مقدس تولید کردند محتوایی بی معنا و عاشقانه که مثلا فرمانده عاشق خواهر همرزم خود شده است!

,
,

این ایثارگر دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه واقعیت و سختی های جنگ باید توسط فارغ التحصیلان دانشگاه های هنر و صاحبان سبک و هنر بررسی و از روی آن کار با محتوا تولید کنند افزود: بعنوان مثال آب تانکر در میدان جنگ آنقدر جوش بود که کسی جرات نمیکرد وضو بگیرد، یا سرمای استخوان سوز در کردستان، گرسنگی ها و...بسیاری از واقعیت ها هستند که باید در فیلم ها روی آن مانور داده شود‌

,

مقدادی با بیان اینکه ما در مقابل حزب بعثی صدام در جنگی نیابتی بودیم که تمام دنیا پشت عراق ایستاده بودند افزود: در این جنگ ۸ساله ایران بالغ بر ۲۰۰هزار شهید تقدیم کرد و میزان تلفات دشمن حدود ۳۵۰هزار کشته بود، این آمار بالای تلفات نشان میدهد که ما با یک دشمن قدرتمند در جنگ بودیم.

,

 

,

, ,

همه کسانی که با چفیه و تیربار عکس دارند رزمنده نبودند

, همه کسانی که با چفیه و تیربار عکس دارند رزمنده نبودند, همه کسانی که با چفیه و تیربار عکس دارند رزمنده نبودند,

این ایثارگر دوران جنگ تحمیلی در ادامه بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه نسل اول انقلاب اهل جبهه و جنگ نبوند، در کل ایران افرادی که توانایی حضور در جنگ را داشتند کمتر از۲میلیون و۵۰۰هزار نفر بودند، از طرفی دیگر تمام افرادی که با لباس خاکی و چفیه در مناطق جنگی و با اسلحه و تیربار عکس دارند رزمنده حقیقی و به معنای کامل نبودند.

,

وی تصریح کرد: گاهی بین کسانی که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود که ۳۰ماه تکلیف قانونی بود، ۲۴ماه خدمت و ۶ماه محض احتیاط و نیز عده ای که برای آوردن کمک های مردمی به مناطق جنگی می آمدند و در این بین با ژست عکسی برای یادگاری میگرفتند تفاوت زیادی وجود دارد با کسانی که ۴۰تا۵۰ ماه در مناطق جنگی بودند، این افراد با چنین سابقه طولانی در جبهه های نبرد هیچگاه پایشان از خط مستقیم انقلاب نخواهد لغزید و به دستاوردهای این نظام و ملت خیانت نخواهد کردند.

,

مقدادی با اشاره به اهیمت روایتگری دوران ۸سال دفاع مقدس گفت: امروز روحانیون و مداحان روایتگران عاشورا هستند و در روایتگری دوران ۸سال دفاع مقدس اولویت با بچه های رزمنده است و با توجه به اینکه سن رزمندگان و ایثارگران رو به کهولت است باید روایتگران دوران دفاع مقدس تربیت شوند.

,

این جانباز دوران ۸سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: ملاک یک رزمنده واقعی بودن داشتن محاسن بلند، عکس با چفیه و حتی اطلاع از جزییات عملیات ها در جبهه نیست، برخی از مفسدین اقتصادی و...دارای چنین ویژگی هایی هستند و حتی ظاهر بسیار مذهبی دارند اما نه دوران جنگ و نه امروز حاضر نیستند اندکی خود را هزینه کنند.

,

هیچ توجیهی برای وضعیت فعلی به ویژه برای جوانان وجود ندارد

, هیچ توجیهی برای وضعیت فعلی به ویژه برای جوانان وجود ندارد,

وی از رزمندگان و ایثارگران بعنوان باغبان و محافظی دلسوز برای نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: ما هیچ حق خاصی برای خود قائل نیستیم و بیش از بقیه مردم بابت آفات و مشکلات فعلی کشور متاثر هستیم و هیچ توجیهی برای وضعیت فعلی بویژه جوانان وجود ندارد.

,

یک عده مدیریت را ارث پدری خود می دانند

, یک عده مدیریت را ارث پدری خود می دانند,

مقدادی از عدم توانایی در کادر سازی بعنوان یکی از ایرادات نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: یک عده تصور می کنند مدیر متولد شدند و اگر منصب آنها را بگیرید هلاک می شوند و مدیریت را ارث پدری خود می دانند!

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: شایسته سالاری تنها به یک شعار تبدیل شده است، هرکسی به منصبی می رسد فله ای، جناح مخالف را کنار می زند و هم طیف های خود را وارد کار می کند.

,

وی با تاکید بر اعتماد و میدان دادن به جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی در جامعه نظیر دوران دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ، به جوانان اعتقاد داشتند و به آنها میدان دادند و باعث شد در عرصه جنگ توانایی ها و پتانسیل جوانان بروز و ظهور پیدا کند.

,

مقدادی ادامه داد: میانگین سنی فرمانده لشکرهای ما در زمان جنگ میانگین سنی ۲۵سال بود، این جوانان کارهایی کردند که امروز در دانشگاه های دنیا تدریس می شود مثل عبور از اروند رود در عملیات والفجر ۸، تاکتیک این عملیات توسط یک فرمانده لشگر جوان امروز در دانشگاه های دنیا تدریس می شود.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جوانان نسل امروز به مراتب خلاق تر از نسل قبل هستند و برای بروز خلاقیتشان نیاز به فرصت و اعتماد مسئولین دارند و در صورت میدان داشتن کاری خواهند کرد که جهانیان حیرت زده شوند.

,

وی با اشاره به مدافعین حرم در طول سال های اخیر گفت: نسلی بعنوان مدافع حرم به سوریه رفتند که در زمان جنگ تحمیلی به دنیا نیامده بودند و حدود ۳۰سال بین دوران دفاع مقدس و امروز فاصله ایجاد شده است، بعنوان مدافعین حرم حضرت زینب(س) کارها و عملیاتی هایی به مراتب قوی تر و بهتر در مقابل داعش انجام دادند.

,

مقدادی با بیان اینکه در سیستم نظام ما سمتی بعنوان مشاوره جوان مضحک است افزود: در اصل باید یک جوان بعنوان فرماندار، استاندار و... مدیریت کند و در کنار خود یک مشاور پیر و با تجربه داشته باشد، چنین عناوینی در واقع بازی با احساسات و پنهان کردن واقعیت هاست.

,

بهترین تلفیق استفاده از تجربه بزرگان و میدان دادن به جوانان است

, بهترین تلفیق استفاده از تجربه بزرگان و میدان دادن به جوانان است,

این ایثارگر دوران جنگ تحمیلی با تاکید بر تلفیق بین علم نوین، میدان دادن به نسل جوان، پویا و خلاق و در کنار آن استفاده از تجربه بزرگان ابراز کرد: بهترین تلفیق استفاده از تجربه بزرگان و میدان دادن به جوانان برای بروز خلاقیت ها و توانمندی های جوانان است.

,

وی تصریح کرد: از نظر اصول مدیریتی کسی ۸تا ۹سال مدیر یک جا باشد دیگر خلاقیتی نخواهد داشت و هرچه داشته است بروز داده، استانداری که از یک استان به استان دیگر می رود دیگر خلاقیتی نخواهد داشت و روند تکراری خود را مجددا آغاز می کند.

,

حماقت دشمن در حمله و تجاوز به خاک ایران جایی برای تبریک ندارد!

, حماقت دشمن در حمله و تجاوز به خاک ایران جایی برای تبریک ندارد!,

مقدادی در پایان با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس را باید گرامی داشت و ۲۹مرداد ماه روز آتش بس را تبریک گفت: بسیاری از مردم و حتی رسانه های رسمی و گاهی رزمندگان هفته دفاع مقدس را تبریک می گیویند، در صورتی که این تاریخ تبریک ندارد.

,

وی تصریح کرد: این هفته را باید گرامی داشت و حماقت دشمن در حمله و تجاوز به خاک ما جایی برای تبریک ندارد! بلکه می بایست ۲۹مردادماه روز آتش بس و در واقع روزی که دشمن با وجود تمام فشار زمینی، خاکی، هوایی و دریایی دست تسلیم بالا گرفت و نتوانست وجبی از خاک ما را تصاحب کند تبریک گفت و جشن گرفت.

,

تیزر میزگرد ۸دی با راویان و رزمندگان گیلانی دفاع مقدس

, تیزر میزگرد ۸دی با راویان و رزمندگان گیلانی دفاع مقدس,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه