اخبار داغ

نماینده ولی فقیه مازندران:

برخی فسادها و باندبازی‌ها سبب ناکامی در ورزش شده است/نقشه راه ورزش مازندران ترسیم شود

برخی فسادها و باندبازی‌ها سبب ناکامی در ورزش شده است/نقشه راه ورزش مازندران ترسیم شود
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: باوجود استعدادهای بسیار خوبی که در زمینه ورزش وجود دارد ولی متاسفانه وجود برخی فسادها و باند بازی ها باعث ناکامی در ورزش گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در دیدار با حسن رنگرز مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید اظهار کرد: رعایت عدالت در ورزش بسیار مهم است و باید عدالت و شایستگی را همواره در نظر داشته باشید و بدانید اگر عدالت و شایسته محوری در ورزش مبنا قرار گیرد قطعاً موفقیت های بیشتری را در عرصه‌های داخلی و بین‌‌المللی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: علیرغم استعدادهای بسیار خوبی که در زمینه ورزش وجود دارد ولی متاسفانه وجود برخی فسادها و باند بازی ها باعث ناکامی در ورزش شده است.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه این دیدار بر حمایت مادی مناسب از ورزشکاران استان به منظور شرکت در مسابقات داخلی و بین المللی تاکید کرد و افزود: پیگیر کار قهرمانان و نخبگان ورزشی استان باشید تا آنان دچار سرخوردگی نگردند و با در اختیار قرار دادن امکانات لازم مانع جذب آنان توسط  برخی کشورهای خارجی که در نخبه دزدی مهارت دارند شوید.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ترسیم نقشه راه ورزش استان شد و گفت: با چشم انداز پیش بروید تا آنگاه نشان دهید که ورزشکار خوب می تواند مدیر خوبی نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج ورزشکاران در قهرمان پروری و اخلاق ورزشی باید مضاعف شود، افزود: منش و فرهنگ ورزشکاران در جامعه بسیار در مقابله با توطئه‌های استکباری نقشی سازنده خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران استان با بهره‌گیری از منش پهلوانی در راه اعتلای ورزش استان گام برمی‌دارند، گفت: در شش ماه گذشته روزانه یک یا چند مدال ورزشی توسط ورزشکاران استان در آوردگاه‌های بین المللی کسب شده است.

حسن رنگرز با بیان اینکه تقویت اخلاق در ورزش و ارتقا روحیه پهلوانی را در ورزش مازندران دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: نگاه ویژه به جوانان و واگذاری امورات به جوانان از دیگر کارکردهایی بوده که در مدیریت جدید ورزش مازندران دنبال می‌کنیم.

اعضای جامعه ورزش مازندران به همراه ورزشکاران و پهلوانان استان با حضور در گلزار شهدای ساری با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه