اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

بیش از ۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا پرداخت شد

بیش از ۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا پرداخت شد
آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 139 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات کرونا در استان پرداخت شده و ضروری است تا دستگاه ها و بانکها روند بررسی و پرداخت تسهیلات را تسریع و تسهیل نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: مهلت پرداخت تسهیلات کرونا تمدید شده که این مهلت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا توسط بانکها و دستگاه های اجرایی تا پایان مهر تمدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ضروری است تا در این مدت بانکها و دستگاه های اجرایی شرایط  لازم از جمله بررسی پرونده های متقاضی را برای پرداخت تسهیل و تسریع نمایند و متقاضیان هم در این مدت هر چه سریعتر به بانکها مراجعه کنند.

,

آشتاب تصریح کرد: برای استفاده بهینه لازم است که از این مدت زمان به خوبی استفاده شود و متقاضیان، بانکها و دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا در استان گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۷۳ فقره پرونده با اشتغا ل ۱۸ هزار و ۴۲۹ نفر و مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پرداخت شده است.

,

وی بیان کرد: در مجموع ۲۷ هزار و ۹۵۸ پرونده با ۳۴ هزار ۷۸۱ اشتغال با ۲۷۷ میلیارد تومان طرح در بانکها تشکیل شده که تاکنون از این مبلغ حدود ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

,

آشتاب عنوان کرد: از مجموع ۲۷ هزار و ۹۵۸ فقره پرونده تاکنون ۱۶ هزار و ۲۷۳ پرونده بررسی و تسهیلات پرداخت شده و بیش از ۱۱ هزار پرونده هم برای بررسی وجود دارد.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بازپرداخت تسهیلات کرونا از اول آبان شروع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه