اخبار داغ

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس به بهره‌برداری رسید

بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس به بهره‌برداری رسید
با حضور اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ظهر شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان شریعتی بندرعباس اظهار کرد: این بیمارستان در دو طبقه با ۱۳۰ تخت مصوب و در زیربنای ۱۰ هزار و ۶۶۰ متر مربعی به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرشیدی با اشاره به اینکه ۲۳۷ نفر تعداد کل نیروهای این بیمارستان است افزود: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان مهیا استفاده شده و اورژانس، ۵ اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی. سی.یو و ان. آی. سی.یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهمترین بخش‌های این بیمارستان دانشگاهی در بندرعباس است.

,
دکتر عباس معلمی متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه در بندرعباس گفت: برای ساخت بیمارستان شریعتی که ۱۳۰ تخت بیمارستانی دارد ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
,
 
,
وی ادامه داد:بخش‌های بیمارستان دانشگاهی شامل اورژانس، ۵ اتاق عمل مجهز، بخش‌های زنان، زایمان، مراقبت‌های ویژه، بستری و نوزدان، آزمایشگاه، رادیولوژی و کلینک تخصصی و فوق تخصصی است.
,
 
,
دکتر معلمی خاطرنشان کرد: با راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس برای ۲۳۷ نفر پزشک، پرستار، نیروی خدماتی و اداری شغل ایجاد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه