اخبار داغ

ووشوکار مشکلی برای حضور در رینگ MMA ندارد؛

آهنگریان: منتظر دستور ستاد برای برگزاری اردوها هستیم/ اگر پیشنهاد خوبی از مسابقات آزاد داشته باشم، چرا که نه؟!

آهنگریان: منتظر دستور ستاد برای برگزاری اردوها هستیم/ اگر پیشنهاد خوبی از مسابقات آزاد داشته باشم، چرا که نه؟!
قهرمان ووشوی جهان گفت: مسئله دیدگاه مقام‌های بالاتر به مسابقات آزاد است؛ این‌که شرکت در این‌گونه مسابقات برای ورزشکار با ممنوعیت و محرومیتی مواجه نباشد و ووشوکار بتواند پس از شرکت در رشته آزاد، در مسابقات انتخابی و نهایتاً اردوهای تیم ملی هم حاضر شود.
[

عرفان آهنگریان، ووشوکار مدال‌آور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره عدم برگزاری اردوهای این رشته اظهار داشت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری مسابقات و اردوها را به رشته فیزیکی و پربرخوردی مانند ووشو صادر نکرده و باید فعلاً منتظر دستور این نهاد باشیم تا ببینیم برنامه‌های فدراسیون به چه صورتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: فدراسیون فعلاً روی برگزاری تمرینات و مسابقات آنلاین تمرکز دارد که این رقابت تا حدودی بین ورزشکاران برقرار باشد. خود من به شخصه تمرینات انفرادی و بدنسازی‌ام را منظم پیگیری می‌کنم تا بالاخره اجازه اردوها صادر شود و بتوانیم اصول فنی را نیز تمرین کنیم.

,
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2019 ووشو در مورد شرایط برگزاری لیگ این رشته بیان کرد: جدای از بحث مالی که برگزاری لیگ کمی مخارج ورزشکاران را پوشش می‌دهد، نکته حائز اهمیت اجرای لیگ برتر ووشو این است که ورزشکاران پیش از انتخابی تیم ملی، اردوها و مسابقات بین‌المللی باعث می‌شود به سطح آمادگی خوبی برسند و شرایط خود و رقبای خود را آنالیز کنند. مطمئنم که فدراسیون ووشو مثل بقیه فدراسیون‌ها درحال تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ است و همه‌چیز به صدور مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش بستگی دارد.
,
 
,
, ,
 
,
آهنگریان همچنین در خصوص کوچ برخی از ستاره‌های ووشوکار ایرانی به مسابقات آزاد و MMA عنوان کرد: در رشته ووشو بخشی از مسابقات در رینگ برگزار می‌شود و مسلماً مسابقات حرفه‌ای از درآمد بالایی برای ورزشکار برخوردار است. جدیداً خواهران منصوریان هم اعلام حضور برای مسابقات MMA را داشته‌اند و قبل‌تر از آن‌هم قهرمانان دیگری در این مسابقات شرکت داشته‌اند. از لحاظ نزدیکی رشته ووشو با رشته مسابقات آزاد و حرفه‌ای کار سختی را در پیش نخواهیم داشت اما مسئله دیدگاه مقام‌های بالاتر به این سری مسابقات است. این‌که شرکت در این‌گونه مسابقات برای ورزشکار با ممنوعیت و محرومیتی مواجه نباشد و ووشوکار بتواند پس از شرکت در رشته آزاد، در مسابقات انتخابی و نهایتاً اردوهای تیم ملی هم حاضر شود موضوع مهمی‌ست.
,
 
,
وی نهایتا تاکیدداشت: باید در این رابطه رایزنی‌هایی صورت بگیرد که تکلیف ووشوکار مشخص شود اما تا جایی که من در جریانم، گفته شده که فقط بوکسورها نمی‌توانند در این دسته مسابقات شرکت کنند و مشکلی برای حضور ورزشکاران رشته ووشو وجود ندارد. ما مشکلی برای حضور در مسابقات آزاد نداریم و اگر پیشنهاد خوب و موجهی وجود داشته باشد، حتما به آن فکر می‌کنم؛ چرا که نه؟!
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه