اخبار داغ

در کارگروه تخصصی دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاهها صورت گرفت

بررسی پیش نویس دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال

بررسی پیش نویس دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال
در بیست و پنجمین کارگروه تخصص، پیش نویس دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال به ریاست نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امورباشگاههای وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست که نمایندگان فدراسیون پزشکی و ورزشی، دفتر بازرسی، معاونت بانوان، اداره کل ورزش همگانی، فدراسبون دوومیدانی حضور داشتند، پیش نویس شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن مصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنبن در این نشست مقرر شد پس ازانجام اصلاحات ساختاری، نسخه ویرایش شده از سوی فدراسیون والیبال ارسال و درصورت تائید جهت طرح در کمیسیون اصلی ماده 5 ارائه شود.
,
در این نشست بلامانع بودن صدور پروانه بهره برداری شرکت پردیس شرق جهت راه اندازی بخش های استخر و سالن بدن سازی مجموعه ورزشی با توجه به عدم تکمیل سالن چند منظوره و اعلام متقاضی جهت انصراف از دریافت مابقی تسهیلات بانکی، درصورت عدم وجود موانع حقوقی و قانونی و آمادگی فنی استخر و سالن بدن سازی اعلام شد.
,
 
,
در این نشست همچنین مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ظرف 10 روز کاری گزارش جامعی از پرونده شرکت پردیس شرق را به دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها ارائه کند.
,
در این جلسه در خصوص تمدید صدور مجوز فعالیت کشوری شرکت خدمات ورزشی راهیان سلامت، مقرر شد موضوع امکان صدور مجوز اینگونه شرکت ها با توجه به قانون اجازه تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم از دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان استعلام شود.
,
 
,
ریاست این نشست را نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان برعهده داشت.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه