اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در گیلان در ویژه برنامه «گنج بی پایان» شبکه باران:

هیچ عاقل هوشمندی به آمریکا اعتماد نمی‌کند/ ایثارگران دفاع مقدس سند زنده انقلاب اسلامی هستند

هیچ عاقل هوشمندی به آمریکا اعتماد نمی‌کند/ ایثارگران دفاع مقدس سند زنده انقلاب اسلامی هستند
آیت‌الله فلاحتی گفت: ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس باید عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه به نسل معاصر انتقال داده شود تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در ویژه برنامه «گنج بی پایان» که از محل دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای به صورت زنده از شبکه باران پخش شد با اشاره به اینکه سراسر دفاع مقدس ارزش بود اظهار کرد: اطاعت پذیری از ولایت نخستین ویژگی رزمندگان در دوران مقدس بود و تمام رزمندگان مطیع لمام(ره) بودند و اکنون نیز اطاعت جوانان از رهبری را شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی، انسجام و همبستگی را دومین ویژگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در دفاع مقدس همه رزمندگان یکرنگ بودند ضمن اینکه ایثار و جانفشانی از جمله ویژگی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه توجه به ارزش‌های والای اسلامی ویژگی بارز رزمندگان دفاع مقدس بود، تصریح کرد: شهدا در وصیتنامه‌های خود، ما را به ارزش‌های اسلامی توصیه کردند.

,

آیت‌الله فلاحتی به جنگ نرم استکبار جهانی پس از نبرد سخت ۸ ساله علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: توجه به ارزش‌های والای اسلامی را در سایه جنگ کسب کردیم اما دشمن در جنگ نرم فراگیر و گسترده به درون خانه‌های‌ ما آمده و تلاش می‌کند ارزش‌ها را ضد ارزش نشان دهد.

,

وی با اشاره به اینکه حاکم کردن ارزش‌ها در جامعه از اهداف نظام اسلامی است، بیان کرد: ارزش‌های والای اسلامی باید عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه به نسل معاصر انتقال داده شود تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

,

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: از انتقال فرهنگ مجاهدان خدا در جامعه راضی هستیم اما قانع نیستیم زیرا تمام قدرت‌های سلطه‌گر علیه نظام اسلامی بسیج شدند.

,

آیت‌الله فلاحتی یادآور شد: امروز به مراتب نیازمند روحیه جهادی، مواسات و اطاعت‌پذیری در جامعه هستیم و این ویژگی‌ها باید به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود.

,

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس سند زنده جنگ ۸ ساله هستند، اظهار کرد: امروز همه مردم ایران به میرزاکوچک جنگلی و رئیس علی دلواری افتخار می‌کنند ضمن اینکه در دوره معاصر ایثارگران دفاع مقدس سند زنده انقلاب اسلامی هستند و مشاهده آنها موجب غرور ملی جوانان می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان، خانواده شهدا را تاریخ زنده دوره معاصرعنوان کرد و افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مانند کوه استوار حامی نظام اسلامی هستند.

,

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به دو شبهه دشمن مبنی براینکه چرا با صدام جنگیدیم و قطعنامه را پذیرفتیم، بیان کرد: ما جنگ را آغاز نکردیم و در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ صدام با حمایت قدرت‌های سلطه‌گر آغازگر جنگ بود و این در تاریخ ثبت شده است.

,

وی ادامه داد: تا قبل از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تعداد ۸ قطعنامه توسط سازمان ملل صادر شده بود که هیچکدام منافع ایران را تامین نمی‌کرد بنابراین بر حسب وظیفه عرفی، عقلی و شرعی دفاع کردیم ضمن اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ایشان فرمودند که پذیرش قطعنامه ۵۹۸ عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه بود.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان مجاهدانه در جبهه‌ها جنگیدند و یک وجب خاک خود را به دشمن ندانند، تصریح کرد: همه دوران دفاع مقدس خاطره بود و اگر خاطرات عزیزانی که جان خود را فدای راه خدا کردند، بخوانیم بسیار عالی است.

,

آیت‌الله فلاحتی به توقع جامعه از نسل معاصر اشاره کرد و گفت: توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی در راستای تمدن سازی اسلامی بر محور عدالت از جمله توقع‌های رزمندگان دفاع مقدس از نسل معاصر و آینده است.

,

وی با تاکید بر توجه به ارزش‌های بومی غیر انحرافی توسط نسل معاصر، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد جوانان را از آداب و سنن دینی دور کند.

,

امام جمعه رشت، حفظ انقلاب اسلامی را رسالت عظیم رزمندگان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و یادآور شد: امروز وظیفه نسل معاصر به ویژه جوانان این است که راه شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس را ادامه دهند.

,

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تجربه ۴۰ ساله ملت ایران نسبت به دشمنی‌های آمریکا، بیان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را تحریم کرد و اکنون هیچ عاقل هوشمندی به آمریکا اعتماد نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه