اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

250 بسته کمک مومنانه بین نیازمندان صحنه توزیع شد

250 بسته کمک مومنانه بین نیازمندان صحنه توزیع شد
مسعود کاظمی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: در ادامه اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه،۲۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود کاظمی در گفتگو با خبرنگار امروله اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 250 بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه در بین معسرین و نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه افزود: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج ، رب، ماکارونی و روغن می باشد.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: شناسایی افراد نیازمند همچنان ادامه دارد و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای این رزمایش نیز در صورت شناسایی نیازمندان جدید در مراحل بعدی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه گفت: پایگاه های مقاومت سطح شهرستان آمادگی جمع آوری کمک های مردمی در راستای اجرای طرح کمک مومنانه (مواسات) در این شهرستان را دارند و مردم می‌توانند وجوه نقد و یا اقلام اهدایی را به این پایگاه ها تحویل دهند تا در راستای اجرای طرح کمک مومنانه در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه