اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی مطرح کرد؛

اعزام تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم

اعزام تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم
صادقی گفت: در طرحی بنام شهید "قاسم سلیمانی" به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز 40هزار بیمار ویزیت رایگان می‌شوند که بعد از هفته دفاع مقدس برای همه کشور براساس توان این کار را ادامه خواهیم داد هرچند تلاش داریم تا محرومین و افراد بی‌بضاعت را تحت پوشش بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس؛ شاهین محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات انجام شده در این سازمان گفت: خرسندم که به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور در این سازمان توفیق پیدا کرده ایم که خدمتی هرچند اندک به مردم کشورمان داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: براساس برنامه ای که توسط بسیج جامعه پزشکی ترسیم شده است، مخصوصا تمرکز ما در استان های مرزی کشور و نیز استان های که مستقیما درگیر جنگ بودند از جمله خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است.

,

محمد صادقی در ادامه تصریح کرد: با یک برنامه ریزی خیلی وسیع با همکاری وزارت بهداشت،دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان اورژانس کشور و در برخی مواردنیز ارتش هم حضور دارد که با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان های مرزی برنامه هایی اجرا می کنیم که بخش هایی برای بیماریابی ،درمان ،چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان و زایمان،اطفال، بخش داخلی و حتی در مواردی هم جراحی اقدام می شود.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در حال حاضر تیم های ما به صورت مداوم در این  پنج استان ذکر شده در حال انجام وظیفه هستند و تعداد بسیاری بیمار را ویزیت کرده اند که در همین هفته و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت و تمام خدمات ما رایگان است و دارو و تجهیزاتی که در اختیار افراد هم قرار می گیرد رایگان است ، حتی عینک برای کودکان که نیاز دارند  و خدمات دندانپزشکی تمام رایگان است.

,

وی افزود:بعد از هفته دفاع مقدس نیز تلاش داریم این خدمات را به بقیه استانها همچون کهگیلویه و بویراحمد هم تعمیم و گسترش بدهیم البته در بسیج جامعه پزشکی خودمان را عضو خانواده بهداشت و درمان کشور می دانیم و هر آنچه که انجام می دهیم در راستای سیاست های کلی وزارت بهداشت و درمان است و ما برنامه جدایی از آنها نداریم، اما با یک روحیه بسیجی و جهادی و با یک تلاش مضاعف و بدون دستمزد همکاران بنده این اقدامات را انجام می دهند.

,

محمد صادقی اظهارکرد:این طرح بنام شهید "قاسم سلیمانی" است در چهلمین سالگرد دفاع  نیز 40هزار بیمار ویزیت می شوند که بعد از هفته دفاع مقدس برای همه کشور براساس توان این کار را ادامه خواهیم داد،مخصوصا تلاش داریم تا محرومین و افراد بی بضاعت را تحت پوشش بگیریم و تلاش می کنیم حداکثر پوشش ممکن را داشته باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت:در استان های که ذکر شد تقریبا روزی 4تیم به طور متوسط در حال فعالیت هستند و حدود 20تیم هستند که حدود ده روز انجام وظیفه خواهند کرد که در ادامه هم تداوم پیدا خواهد کرد وخدمات بیشتری نیز به هموطنان خواهیم داد.

,

وی اظهار کرد:نکته ای که باید به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی عرض کنم این است که از نظر ما همه ملت ایران بسیجی اند و پزشک و پرستار ما به هر شکلی که باشد می توانند در این راستا کمک کار سایر همکاران در مناطق مختلف کشورمان باشند.

,

محمد صادقی افزود: خدماتی که در هفته دفاع مقدس انجام می شود در هفته بسیج و دهه فجر هم ادامه خواهد داشت، هرچند خدمات جامعه پزشکی تنها محدود به خدمت‌رسانی به محرومین نخواهد بود و در بسیج جامعه پزشکی با یک طراحی مفصل به طرح‌های تحقیقاتی هم وارد می شویم  و حمایت می کنیم.

,

محمد صادقی اظهارکرد: در بحث فضای مجازی برنامه مفصلی خواهیم داشت در بحث اخلاق حرفه ای و معنویت و نیز در بحث جمعیت هم برنامه‌هایی داریم که باید به سهم خودمان به حل برخی مشکلات و معضلات جامعه مخصوصا به بخشی که به حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم برمی گردد، تلاش کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه