اخبار داغ

گفتگو با برگزیده رویداد تولید محتوای بسیج در کشور:

اپلیکیشن رزرو مراکز رفاهی ایده‎ای نو و بسیار کاربردی است

اپلیکیشن رزرو مراکز رفاهی ایده‎ای نو و بسیار کاربردی است
گراوند، برگزیده رویداد تولید محتوای بسیج گفت: اپلیکیشن رزو مراکز رفاهی ایده نو و بسیار کاربردی است که می تواند علاوه بر رزو مکان های رفاهی، خدماتی در بخش مراکز درمانی هم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شقایق گراوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۱۸ تیم از سراسر کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد که از استان لرستان ۴ تیم در سه بخش پویانمایی، بازی موبایلی و اپلیکیشن حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ما در تیم اپلیکیشن در این مسابقات حضور یافتیم که ایده اپلیکیشن این بود که سامانه ای برای رزرو و خدمات در شهرهای دیگر است به طوری که افرادی که تمایل به دریافت رزرو و استفاده از خدمات در شهرهای دیگر را دارند می توانند با استفاده از این اپلیکیشن انجام دهند.

,

برگزیده رویداد تولید محتوای بسیج تصریح کرد: مزایای این اپلیکیشن بسیار زیاد بوده که در واقع به عنوان واسطه بین کارمندان و مراکز رفاهی و خدماتی عمل می کند و افراد با کد ملی و کارمندی احراز هویت می شوند و بعد با انتخاب شهرها رزرو مکانها را انجام می دهند.

,

وی بیان کرد: این اپلیکیشن تنها رزرو مراکز رفاهی مانند هتل نیست بلکه سایر خدمات در بخش هایی مانند داروخانه و یا مراکز درمانی را ارائه می دهد.

,

گراوند با اشاره به کسب رتبه سوم در این مسابقات گفت: ۴۸ ساعت برای تولید اپلیکیشن کم بود اما در این مدت توانستیم بیش از ۵۰ درصد کار را ارائه دهیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و رتبه سوم این دوره از آن تیم اپلیکیشن استان لرستان شد.

,

وی با اشاره به این که پیاده سازی کامل این ایده حدود چهار ماه زمان نیاز دارد گفت: برای اجرای کامل این اپلیکیشن نیاز به اعضای بیشتری در تیم داریم تا یک اپلیکیشن کامل بتواند خدمات دهی لازم را داشته باشد.

,

برگزیده رویداد تولید محتوای بسیج تصریح کرد: در این دوره تیم های بسیار قوی از سراسر کشور حضور داشتند و هر یک از ایده ها در نوبه خود بی نظیر بود که بسیاری از آنها قابل سرمایه گذاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه