اخبار داغ

لیگ برتر کشتی آزاد| شهرداری بجنورد از حضور در مسابقات انصراف داد/ واکنش مدیر فنی بجنوردی ها: متاسفم

لیگ برتر کشتی آزاد| شهرداری بجنورد از حضور در مسابقات انصراف داد/ واکنش مدیر فنی بجنوردی ها: متاسفم
مدیر فنی تیم شهرداری بجنورد از انصراف قطعی تیمش از حضور در رقابت های لیگ برتر آزاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محمدی در مورد وضعیت تیم داری شهرداری بجنورد اظهار داشت: متاسفانه من حامل خبر بدی هستم. باوجود تمام پیگیری هایی که در شورای شهر و شهرداری بجنورد داشتیم و تا امروز امیدوار به حضور در لیگ بودیم اما متاسفانه این مهم حاصل نشد. فکر کنم فردا نامه رسمی انصراف را به فدراسیون بفرستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که تیمش در گروه  الف حضور داشت، ادامه داد: جا دارد از رئیس فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم. ما حتی می خواستیم تیمی را به نام هیئت کشتی خراسان شمالی در لیگ شرکت دهیم و می دانستیم ما انصراف دهیم گروه بندی مسابقات به مشکل می خورد؛ اما در این مدت حتی یک روز هم به ما مجوز تمرین گروهی ندادند به دلیل اینکه بجنورد به لحاظ کرونا منطقه قرمز است و ما نمی توانستیم خیلی هم اصرار کنیم. البته دلیل انصراف ما مسائل مالی بود. ما تمام تلاش مان را کردیم گفتند انصراف ندهید اما عملا کشتی گیر باید بیاید تست کرونا بدهد. قرار بود تیم ما در مسابقه درون اردویی از بین کشتی گیران بومی منطقه انتخاب شوند.

,

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2017 در مورد اینکه تکلیف کشتی گیران این تیم چه می شود، خاطرنشان کرد: 4 کشتی گیر جوان جویباری با همت مسلمی به تیم ما آمده بودند که شرمنده اش هستیم. من قبلا به صورت ضمنی گفته بودم و امیدوارم این نفرات جذب تیم ها شوند. خود من هم کشتی گیرم. صحبتی با استقلال شده و باید دید درنهایت چه خواهد شد.

,

وی که روی خط برنامه دایره طلایی آمده بود، در مورد بودجه ای که بجنورد برای حضور در لیگ می خواست، تاکید کرد: بودجه تیم ما 500 میلیون تومان بود، ما شاید می توانستیم خودمان این رقم را از جای دیگر تامین کنیم اما الان دیگر فرصتی نیست. قرارداد من با این تیم رایگان بود. چیزی که می خواستیم حاصل نشد و فقط می توانم بگویم متاسفم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه