اخبار داغ

مسئول عملیات سازمان بسیج:

قدرت دفاع و بازدارندگی کشور منشا درونی و مردمی دارد/تولید قدرت ادامه خواهد داشت

قدرت دفاع و بازدارندگی کشور منشا درونی و مردمی دارد/تولید قدرت ادامه خواهد داشت
سردارآبنوش گفت: تمام دوست و دشمن اذعان دارند که قدرت دفاع و بازدارندگی در کشور ما منشا درونی و مردمی دارد و ما را به یک ابرقدرت در نیا تبدیل کرده است، این قدرت را مدیون ولایت هستیم و روز به روز این قدرت ما در حال توسعه است و تولید قدرت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب، همزمان با هفته دفاع مقدس؛ همایش پیشکسوتان ایثار و شهادت عصر امروز در جوار امامزاده ذلف آباد فراهان با حضور رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگران ومسئولان شهرستان فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, .,

سردار آبنوش، مسئول عملیات بسیج مستضعفین و از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در این مراسم گفت: دفاع مقدس از ۲۲ بهمن ۵۷ شروع شد و ادامه دارد، دشمنان همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام بوده اند.

, .,

وی افزود: هشت سال جنگ ما در برابر کفر در قالب جنگ نظامی بود، اما امروز جنگ در عرصه های نرم و سخت و نیمه سخت ادامه دارد و دفاع مقدس تعطیل نشده است و هر کسی بار هر توانی سرباز میدان باشد، رستگار است.

, .,

رزمنده دفاع مقدس گفت: تمام شبهات توسط امامان معصوم(ع) پاسخ داده شده است اما چون بازگو نشده است گمان می کنیم شبهات امروزی، جدید است.

, .,

آبنوش گفت: ۴ مولفه امنیت، علم، سیاست و اقتصاد در مدیریت و اداره کشورها مشترک است، قدرت دفاع و بازدارندگی یک کشور می تواند امنیت یک کشور را برقرار کند، ۱۸۰ کشور در دنیا پایه امنیت آنها قرضی است و توسط دیگری تامین می شود.

, .,

وی افزود: کشور ژاپن سالانه میلیاردها دلار به آمریکا می دهد تا امنیت را برای آنها برقرار کند.

, .,

آبنوش افزود: تمام دوست و دشمن اذعان دارند که قدرت دفاع و بازدارندگی در کشور ما منشا درونی و مردمی دارد و ما را به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل کرده است، این قدرت را مدیون ولایت هستیم و روز به روز این قدرت ما در حال توسعه است و تولید قدرت ادامه دارد.

, .,

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه دومین مولفه هر کشور علم است اظهار کرد:علم، قدرت و سلطه می آورد، امروز ما به علم هوا و فضا، نانو، سلول های بنیادین و هسته ای دست یافته ایم، به اذعان دانشمندان غربی ما در علم نانو از جهان سبقت گرفته ایم.

, .,

مسئول عملیات بسیج مستضعفین گفت: توان موشکی ما به جایی رسیده که از هرجا احساس خطر کنیم، آن نقطه را با خاک یکسان می کنیم، احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس نمونه ای از توان علمی و مدیریتی کشور ما است که در اوج تحریم صورت گرفت و این نشان می دهد که جوانان ایرانی هم می توانند.

, .,

وی گفت: علم احداث پالایشگاه در سیطره چند شرکت صهیونیستی بود اما جوانان این مرز و بوم با توکل بخدا و توان داخلی به این موفقیت دست یافتند.

, .,

آبنوش افزود: در تنها کشوری که منشا انتخاب همه مسئولان مردم هستند، ایران است و این دموکراسی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این بالاترین عزت است و به همین دلیل سه فتنه برای شکستن دموکراسی شکل گرفت.

, .,

مسئول عملیات بسیج مستضعفین افزود: چهارمین مولفه مشترک کشورها اقتصاد است که معیشت مردم در درون آن است.

,

آبنوش اظهار کرد: رهبری نسحه اقتصاد مقاومتی را برای اقتصاد کشور ارایه کرد و کشورهای دیگر این نسخه رهبری را برای اقتصاد خود الگو برداری کردند اما متاسفانه در کشور هنوز به صورت کامل اجرایی نشده است.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت: ما در ستون اقتصاد مقاومتی هم باید ابرقدرت شویم، هر کسی گره ای از نظام و مردم باز کند، انقلابی است

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه