اخبار داغ

مدیر گروه بهداشت دانشگاه علوم البرز:

4 هزار و 587 واحد صنفیِ البرز در ایام کرونا پلمب شدند

4 هزار و 587 واحد صنفیِ البرز در ایام کرونا پلمب شدند
مقصود جعفری گفت: بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط از ابتدای شیوع کرونا تا کنون موجب معرفی سه هزارو ۷۹۰ واحد صنفی به دادگاه تعطیلی و پلمب و چهارهزارو ۵۸۷ واحدهای صنفی در استان البرز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم البرز شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: کارشناسان بهداشت محیط از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۹۶ هزارو ۷۹۶ بار از اصناف و اماکن مختلف این استان بازدید نظارتی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مقصود جعفری افزود: در این بازه زمانی، ۱۴ هزارو ۶۷۰ بار از نانوایی ها، پنج هزارو ۲۸ مورد بازدید فروشگاه های زنجیره‌ای ،۹۴۳ مورد جایگاه های  سوخت،‌ یک هزارو ۷۳۷ مورد مراکز تجمعی مثل زندان ها اماکن بهزیستی‌، خانه سالمندان، پادگان‌ ها و زندان ‌ها  بازدید شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه یک هزارو ۴۰۶  مورد بازدید از مراکز درمانی، ۴۸ هزارو ۷۱۴ مورد اماکن عمومی مانند،‌ مساجد، مدارس، تکایا و هیات‌ها صورت گرفت،  اظهار داشت: انجام 3 هزار و ۸۳۳ مورد بازدید از واحدهای مشترک با ادارات مختلف از قبیل اماکن دامپزشکی، ‌اتاق‌ های اصناف، ‌اتحادیه‌ ها، ‌سازمان صمت و ... از دیگر اقدامات در این مدت بوده است.
,
 
,
جعفری به دریافت و بررسی سه هزارو ۸۸۱ مورد گزارش مردمی اشاره و اظهار داشت: از مجموع تعداد بازدیدهای مذکور سه هزارو ۷۹۰ مورد به دادگاه معرفی و چهار هزارو ۵۸۷ مورد منجر به تعطیلی و پلمب واحدهای صنفی شد.
,
 
,
وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ تیم از کارشناسان بهداشت محیط روزانه به صورت میانگین در سه نوبت صبح ، عصر و شب از اماکن مختلف البرز بازدید دارند و از مردم می خواهیم شکایات خود را در زمینه رعایت نکردن نکات بهداشتی در واحدهای صنفی را از طریق  شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه