اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

احتمال افزایش قیمت مرغ در استان زنجان وجود دارد/ محدودیت صادراتی قیمت تخم‌مرغ را کاهش می‌دهد

احتمال افزایش قیمت مرغ در استان زنجان وجود دارد/ محدودیت صادراتی قیمت تخم‌مرغ را کاهش می‌دهد
تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت جدید مرغ در چند روز آینده اعلام می‌شود گفت: احتمال افزایش قیمت مرغ در استان زنجان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص احتمال افزایش قیمت مرغ در استان زنجان اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ به موضوع قیمت نهاده‌ها و تخصیص آن از طرف دولت برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه آنالیز قیمت تمام شده مرغ را دولت اعلام خواهد کرد تصریح کرد: همان طوری دولت نسبت به اقلام اساسی قیمت داده نسبت به تعیین قیمت جدید مرغ نیز اقدام خواهد کرد.

,

وی با تاکید براینکه بعد از اعلام قیمت جدید مرغداری‌ها موظف خواهند شد به اندازه نهاده‌های تخصیصی دولت مرغ و تخم مرغ را در اختیار مردم قرار دهند افزود: دولت افزایش قیمت نهاده‌ها را براساس آنالیز قیمت‌های تمام شده تولید اعلام می‌کند.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه احتمال افزایش قیمت‌ها وجود دارد؟ گفت: این امکان وجود دارد و میزان افزایش نیز مشخص است و تعیین قیمت جدید برمبنای افزایش قیمت نهاده‌ها تعیین می‌شود.

,

وی در مورد وضعیت قیمت مرغ در استان زنجان نسبت به سایرها افزود: قیمت مرغ در استان زنجان نسبت به استان‌های همجوار پایین‌تر است.

,

تاراسی میزان تفاوت قیمت مرغ در استان زنجان نسبت به استان‌های همجوار را 2 هزار تومان دانست و افزود: به طور متوسط قیمت مرغ در استان زنجان حدود 2 هزار تومان پایین‌تر از سایر استانها است.

,

وی با اشاره به علت افزایش قیمت تخم مرغ در استان زنجان بیان کرد: افزایش میزان مصرف و همچنین باز شدن راه صادرات منجر به افزایش قیمت تخم مرغ تا بیش از 40 هزار تومان شد.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه جلو صادرات تخم مرغ گرفته شده و کم‌کم قیمت تخم مرغ رو به کاهش است افزود: هماهنگی‌های لازم نیز با مرغداری‌های تخم گذار انجام شده تا روزانه تخم مرغ مورد نیاز استان زنجان تامین کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه