اخبار داغ

شهبازی مطرح کرد

بازگشت محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا به البرز/ غربالگری محله‌محور در استان اجرا می‌شود

بازگشت محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا به البرز/ غربالگری محله‌محور در استان اجرا می‌شود
استاندار البرز گفت: از صبح امروز ۶ مهر ماه، محدودیت های کرونایی در البرز اعمال می شود و علی رغم هشدارهایی که داده ایم ناچار به اجرای محدودیت های سختگیرانه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز شامگاه شنبه در نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: سال های گذشته شاهد وفور واکسن های آنفلوآنزای مرغوب بودیم که در اختیار مردم قرار می گرفت اما امسال به واسطه حساسیت های ویژه ای که وجود دارد افراد در معرض خطر در اولویت قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, ز تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به وجود برخی محدودیت ها به واسطه تحریم، افزود: اگر حتی برای نجات یک نفر تمام ظرفیت خود را به کار نگیریم تاریخ ما را نمی بخشد چرا که متاسفانه روز جمعه قریب به یک میلیون و 420 هزار تردد خودرو از محورهای مواصلاتی البرز انجام شده است.
,
 
,
وی به قرار گرفتن البرز در وضعیت قرمز کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم شرایط کرونایی خوشبختانه صادرات البرز از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 48 درصد رشد داشته است و در حال حاضر بزرگترین واحد تولیدکننده ماسک کشور در البرز مستقر بوده و روزانه 2 میلیون و 500 هزار ماسک تولید می کند.
,
 
,
شهبازی با اشاره به بازگشت البرز به محودیت های کرونایی اسفند 98، تصریح کرد: استانداران برای اعمال محدودیت ها در استان ها با هماهنگی ستاد ملی، مجاز شده اند بنابراین از صبح یکشنبه ۶ مهر ماه این محدودیت ها اعلام و اعمال می شود و علی رغم هشدارهایی که داده ایم ناچار به اجرای محدودیت های سختگیرانه هستیم.
,
 
,
وی به اعمال تمامی محدودیت های موج اول کرونا به مدت یک هفته در البرز اشاره کرد و گفت: مدیران باید وارد میدان شده و علاوه بر اماده باش بیمارستان ها، میدانی وارد کار شوند، لازم است تمامی رستوران های جاده کرج_ چالوس به صورت بیرون بر، خدمات ارائه دهند.
,
 
,
شهبازی با اشاره به اینکه باید غربال گری محله محور را در البرز آغاز کرد، افزود: استفاده از ماسک اجباری بوده و خدمات دستگاه ها باید در گرو رعایت پروتکل ها توسط شهروندان باشد، علاوه بر این، کاهش ساعت کاری ادارات و فعالیت ادارات و سازمان ها با یک سوم کارکنان نیز به ستاد ملی پیشنهاد می شود.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه باید 300 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر به تبلیغات مقابله با کرونا اختصاص یابد، محدودی های کرونایی استان را به شرح زیر اعلام کرد؛
,
 
,
تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها می شود. همچنین برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، ممنوع است.
,
 
,
باشگاه های ورزشی و ورزش های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز تعطیل و فعالیت آنها ممنوع می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه