اخبار داغ

سیاستمدار آمریکایی: جمهوری‌ خواهان، لال و خودمحور هستند

سیاستمدار آمریکایی: جمهوری‌ خواهان، لال و خودمحور هستند
لَنی دِیویس گفت: کالیفرنیا طرفدار انتخاب و ضد جنگ خواهد بود و ما می خواهیم که تمام شهروندان ما به یکباره از عراق بازگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "لَنی دِیویس" چهره مشهور دموکرات و مشاور سابق بیل کلینتون و سخنگوی اسبق کاخ سفید طی توئیت هایی متوالی در لفافه از تجزیه آمریکا گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, لَنی دِیویس,
 
,
, ,

دیویس در اولین توئیت خود نوشت: "ایالت های جمهوری خواه عزیز؛‌ ما می رویم. ما تصمیم گرفته ایم که کشور خودمان را تشکیل دهیم. ما ایالت های دیگرِ دموکرات از جمله؛ هاوایی، اورگن، کالیفرنیا، نیومکزیکو، واشنگتن، مینه سوتا، ویسکانسین، میشیگان، ایلینویز و تمام ایالت های شمال شرقی را با خود می بریم."

,
 
,
, ,

وی در ادامه افزود: این جدایی برای ملت به ویژه مردم کشور جدید از جمله؛ پورتوریکو، جزایر ویرجین آمریکا، گوآم و واشنگتن دی.سی مفید خواهد بود. ما اکثریت قریب به اتفاق بندرهای حمل و نقل عمده را به دست می آوریم ... با به دست آوردن کالاهای ارزان قیمت در داخل و خارج کشور خوشبخت باشید.

,
 
,
, ,

ما همچنین کاستکو (شرکت خرده فروشی آمریکایی)، استارباکس (شرکت کافی شاپ های زنجیره ای آمریکایی) و بوئینگ (شرکت هوافضا و صنایع دفاعی آمریکایی) را دریافت می کنیم. شما تگزاس، اوکلاهما و تمام ایالت های برده را دریافت می کنید.

,

ما تحقیقات سلول های بنیادی، بهترین سواحل، مجسمه آزادی، برَنسون (شهری در میزوری)، اینتِل (شرکت تولیدکننده نیمه هادی)، اَپِل، مایکروسافت و وُرلدکام (غول مخابراتی) را به دست می آوریم.

,
 
,
, ,

ما 85 درصد از سرمایه ریسک و کارآفرینان آمریکا، دو سوم درآمد مالیاتی و می‌سی‌سی‌پی را به دست می آوریم. شما باید سهم عادلانه ایالت های جمهوری خواه را بپردازید.

,
 
,
, ,

ما یک گروه خانواده شادتر و سالم تری داریم.

,

لطفا توجه داشته باشید که کالیفرنیا طرفدار انتخاب و ضد جنگ خواهد بود و ما می خواهیم که تمام شهروندان ما به یکباره از عراق بازگردند.

,
 
,
, ,

اگر کسانی را برای جنگیدن نیاز دارید، از پروتستانی های خود بخواهید که این کار را انجام دهند. آنها فرزندانی دارند که ظاهرا مایلند بدون هیچ هدفی آنها را به کام مرگ بفرستند و اگر شما عکس هایی از تابوت های فرزندان آنها که به کشور بازمی گردند را نشان ندهید اهمیتی نمی دهند.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

ما با متحد کردن ایالت های دموکرات، 80 درصد از آب شیرین کشور، بیش از 90 درصد از آناناس و کاهو، 92 درصد از میوه های تازه کشور، 95 درصد از نوشیدنی با کیفیت آمریکا، 90 درصد از تمام پنیرها، 90 درصد از صنعت فناوری، بیشتر زغال سنگ کم گوگرد آمریکا، تمام چوب هایِ سرخ (redwoods)، درختان غول پیکرِ sequoias و condors، تمام دانشگاه های براون، کلمبیا، کرنل، دارتموث، هاروارد، پِن، پرینستون و ییل، کالج های مونت هالیوک، واسار، اسمیت، ولزلی، برین ماور، بارنارد و رادکلیف و به علاوه UCLA، UCB، استنفورد، Cal Tech و MIT را به طور کامل کنترل خواهیم کرد.

,
 
,
, ,

از طرف دیگر، شما با ایالت های جمهوری خواه مجبور هستید تا با 88 درصد از افراد چاق آمریکایی و هزینه های درمان آنها، 92 درصد از تمام پشه های آمریکا، تقریبا 100 درصد از گردبادها، 90 درصد از طوفان ها، 99 درصد از باپتیست های جنوبی، حدود 100 درصد از کل تِله وَنجِلیسم ها، راش لیمبو و الکس جونز (مجریان رادیویی آمریکا) و رند پاول (سناتور آمریکایی) کنار بیایید.

,

ما هالیوود و یوسمیت را داریم. از شما ممنونیم.

,

, ,

علاوه بر این، 62 درصد از شما معتقد هستید که زندگی مقدس است مگر اینکه درباره مجازات اعدام یا قوانین اسلحه بحث کنیم، 44 درصد می گویند که تکامل فقط یک تئوری است، 53 درصد بر این باورند که صدام در حمله 11 سپتامبر دست داشته است و 61 درصد از شما دیوانه ها افرادی هستید که خود را با اخلاق تر می دانید.

,
 
,
, ,

و شما می توانید تمام موارد جدید کووید19 را داشته باشید، زیرا بیش از حد لال و خودمحور هستید و نمی توانید ماسک بزنید.

,

به خودتان سخت نگیرید. ما مردم ایالت های دموکرات هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه