اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

مسئولین در دنیای فتنه امروز گوش به‌فرمان رهبری باشند

مسئولین در دنیای فتنه امروز گوش به‌فرمان رهبری باشند
ابراهیم جمالی گفت: با توجه به دنیای پر فتنه امروز در همه ابعاد مختلف، صحبت من با مسئولین این است که گوش به امر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز باشند، از خدمت صادقانه و الهی دریغ نورزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست؛ بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری نماید. (حضرت امام خامنه‌ای)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

گفت و گو کوتاهی با یکی از رزمندگان دفاع مقدس در ادامه می خوانیم.

,

خودتان را معرفی بفرمایید

, خودتان را معرفی بفرمایید,

ابراهیم جمالی، فرزند عباس، متولد ۱۳۴۴ ساکن روستای خیاری شهرستان تنگستان؛ بازنشسته آموزش و پرورش

,

, ,

در دوران دفاع مقدس بر اساس چه تکلیفی حضور داشتید؟

, در دوران دفاع مقدس بر اساس چه تکلیفی حضور داشتید؟,

شاید بعضی ها گمان کنند که رفتن به جبهه من و امثال من تحت تاثیر جریانات حاکم بر جامعه تحت هیجانات شدیم، یا برخلاف میل خود و یا به خاطر آینده کاری خود عازم جبهه شدیم، نه.

,

بلکه عامل اصلی رفتن همه رزمندگان اعتماد و اعتقاد به شناخت به ولی امر مسلمین زمان خود و لبیک به ندای امام رحمه الله علیه بود و  درس گرفتن از مکتب امام حسین و شهدا بود.

,

الگو قرار دادن شهدای روستا به ویژه معلم شهیدم حسن جمالی و اسماعیل جمالی.

,

احساس تکلیف کردم و با شور و شعور توفیق اعزام به جبهه ها داشتم. جالب اینکه هر رزمنده ای با هر هدفی عازم جبهه می شد. به محض ورود در مناطق عملیاتی به طور کل عزم خود را جزم و به این نیت که در راه اسلام و امام حسین(ع) قدم برداشته و خدمت خواهد کرد، در جبهه ها حضور پیدا می کرد.

,

, ,

همرزمان شما چه کسانی بودند و در کدام گردان بودید؟

, همرزمان شما چه کسانی بودند و در کدام گردان بودید؟,

همرزمان زیادی داشتیم که مجال و حافظه ما برای شمارش کار نمی کند که نامه همه را بیاورم، اما بودن دوستانی چون حاج حیدر نوشاد از اهرم، حسین جمالی از روستای خیاری، حمید زنده بودی و صالحی منش  از روستای قبا کلگی، نادر حسن زاده از بوشهر، اکبر حیدری از روستای عالی حسینی و دهها عزیز دیگر و همرزمانم از قشر محصل و دانشجو بودند.

,

آیا به‌واسطه حضور در دفاع مقدس به اهداف خود رسیده‌اید؟

, آیا به‌واسطه حضور در دفاع مقدس به اهداف خود رسیده‌اید؟,

امروز به هدف حضور در جبهه رسیدم. و همچنان در این برهه تاریخ همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای خدمت به اسلام هستم.

,

با توجه به شرایط فعلی جامعه در حوزه های مختلف چه صحبتی با مسئولین دارید؟

, با توجه به شرایط فعلی جامعه در حوزه های مختلف چه صحبتی با مسئولین دارید؟,

با توجه به دنیای پر فتنه امروز در همه ابعاد مختلف، صحبت من با مسئولین این است که گوش به امر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز باشند، از خدمت صادقانه و الهی دریغ نورزند، مسئولین و همه آحاد مردم بر سر سفره ولی نعمتان جامعه یعنی شهدای عزیز هستند. طوری خدمت کنند که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشند.

,

, ,

آیا مسئولین در سطح کلان و استان به وصیت شهدا و اهداف عالی دفاع مقدس عمل کرده‌اند؟

, آیا مسئولین در سطح کلان و استان به وصیت شهدا و اهداف عالی دفاع مقدس عمل کرده‌اند؟,

علی رغم اینکه خیلی از مسئولین وقعاً تلاش می‌کنند، اما متاسفانه هستند مسئولانی که فراموش کردند وصایای شهدا و غرق در مسائل دنیوی شده‌اند و خدمت شایسته‌ای ندارند.

,

چگونه می‌توان دفاع مقدس را به نسل های آینده به شکل درست منتقل کرد؟

, چگونه می‌توان دفاع مقدس را به نسل های آینده به شکل درست منتقل کرد؟,

, , ,

حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان میراثی گرانسنگ در ذهن ملت ما باقی بماند و از او حراست شود تا اینکه نسل های آینده و کسانی که دوران سراسر افتخار دفاع مقدس درک نکرده‌اند ،در منظر دیدگان خود قرار داده و از اندوخته های با ارزش آن بهره ببرند.

,

با برگزاری و اجرای درست یادواره‌های شهدا و همچنین عملکرد رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس در کتابهای درسی می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال داد.

,

شرایط فعلی و توسعه الکترونیکی و وجود فضای مجازی چه اثری بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهد داشت؟

, شرایط فعلی و توسعه الکترونیکی و وجود فضای مجازی چه اثری بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهد داشت؟,

با توجه به فعالیت دشمن در کمرنگ کردن اهداف دفاع مقدس، باید استفاده از ظرفیت رسانه‌ ملی، توسعه‌‌ی الکترونیکی و دستگاههای فرهنگی در جهت ترویج و زنده نگاه داشتن ارزشهای دفاع مقدس به توسعه و انتقال آن به نسل آینده نقش مهمی ایفا کرد.

,

, ,

در پایان هر صحبتی دارید بفرمایید؟ 

, در پایان هر صحبتی دارید بفرمایید؟ ,

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسلهای سوم و چهارم و به بعد است. ما در دفاع مقدس انقلابمان به جهان صادر کردیم. برهمه آحاد مردم و مسئولین وظیفه است که نسل به نسل این ارزشها انتقال داده شود تا انقلاب مهدی انشاالله.

,

من خود را در جایگاهی نمی دانم که بخواهم پیامی به مخاطبین داشته باشم، جز اینکه توصیه می کنم همه مردم بویژه جوانان عزیز در خط ولایت فقیه بوده و از آن پیروی کنند، در غیر این صورت ما به هلاکت خواهیم رسید.

,

ضمن تشکر از متولیان این مصاحبه خدا یار و نگهدارتان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه